Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Jeg har hatt det vanskelig i ekteskpaet over lengre tid da jeg føler mannen setter alt forran meg. Han kan ikke fatte at jeg mener dette for han er jo såååå glad i meg. (Men viser det aldri) Sitter her å gråter mens jeg prater med ham,er sint og oppgitt og øser ut av meg hvor lite betydningsfull jeg føler meg når han aldri kan ha den fulle oppmerksomheten på meg. (alltid noe som stjeler oppmerksomheten oftes pcn og tvn) Mens jeg sitter her å åpner meg opp og forteller hvordan jeg føler det, så tar jaggu meg mannen å SLåR På tvn for han skulle "bare"se om det ble straffekonk, og kunne ikke forstå hvorfor jeg ble sur pga dette for vi hadde jo pratet leeeenge.... Han klarer jo ALDRI å sette av tid til meg jo. Her sitter jeg og forteller hvor såret jeg blir av at han alltid har fokuset på andre ting enn meg, og midt i samtalen så slår han på tv. Er det rart synes dere. Føler meg som den minste personen på gjorda akkurat nå. Ikke verdt en drit.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Jeg bryr meg Lite om forball men har fått med meg at denne straffe runden vist nok var avgjørende for kampenn og en "big deal".. tror det muligens kanha vært dårlig timing..Prøv igjen
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Det er litt rart ja, men nå er det fotball em og en veldig spennende kamp så tror ikke du må ta det så personlig. Hvis han har pratet lenge med deg med tven avslått og ville sikker bare sjekke. Skjønner at det er vondt men man menn har jo så liten attention span. Snakk med han imorra...da er det ikke fotball:)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Jeg har hatt det vanskelig i ekteskpaet over lengre tid da jeg føler mannen setter alt forran meg. Han kan ikke fatte at jeg mener dette for han er jo såååå glad i meg. (Men viser det aldri) Sitter her å gråter mens jeg prater med ham,er sint og oppgitt og øser ut av meg hvor lite betydningsfull jeg føler meg når han aldri kan ha den fulle oppmerksomheten på meg. (alltid noe som stjeler oppmerksomheten oftes pcn og tvn) Mens jeg sitter her å åpner meg opp og forteller hvordan jeg føler det, så tar jaggu meg mannen å SLåR På tvn for han skulle "bare"se om det ble straffekonk, og kunne ikke forstå hvorfor jeg ble sur pga dette for vi hadde jo pratet leeeenge.... Han klarer jo ALDRI å sette av tid til meg jo. Her sitter jeg og forteller hvor såret jeg blir av at han alltid har fokuset på andre ting enn meg, og midt i samtalen så slår han på tv. Er det rart synes dere. Føler meg som den minste personen på gjorda akkurat nå. Ikke verdt en drit. Igår satt jeg å gråt over omtrent de samme tingene
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Problemet er at dette skjer hele tiden. Hadde det bare vært 1 avgjørende fotballkamp, men han ser fotball når han måtte ønske ellers og har allerede sett en kamp i kveld.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #6 Skrevet 24. juni 2012 Kle deg helt naken still deg foran tven og se om han reagerer da...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #7 Skrevet 24. juni 2012 nr 5 var HI. Dette her skjer som sagt alltid. Mulig jeg timer elendig hver gang jeg prøver å få kontakt med ham, men enten er det fotballkamp, en eller annen serie... ja eller så sovner ham midt i samtalen mens jeg prøver å fortelle hvordan jeg har det. Kunne jo ha prøvd tidligere på kvelden, men da får jeg ingen kontakt da pcn sitter limt fast til fanget og tastaturet til hendene HI
Katteskinnet Skrevet 24. juni 2012 #8 Skrevet 24. juni 2012 Isåfall er jeg helt på trynet også, for jeg hadde også blitt såret.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #9 Skrevet 24. juni 2012 Kle deg helt naken still deg foran tven og se om han reagerer da... Kler meg ikke naken for en fyr som ikke gidder å bruke NOE tid på å snakke med meg. Da blir han bare sur for at han ikke får sex... Og det får han IKKE når det kun er da han gitter å være borti meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå