min<3 Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Den spanske rødvinen Baron De Lay siden jeg vet dere er en gjeng med tørste damer.
Gjest sug lut Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Vi prøver så gjerne. Tørste damer, ja.. men jeg som skulle ha en enslig boksøl til How I Met Your Mother i går kveld sovna fra hele boksen etter to slurker. Varm flat Carlsberg i vasken... Så moralen må være at man må være mer enn tørst, man må også være våken.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. juni 2012 #3 Skrevet 25. juni 2012 Når man vil være lett og ledig drikker man les fumes av treliterskartong. Ellers er Petit Borguais (eller noe) en av mine favoritter, og årets chatau Bonnet fikk ternigkast 6 så den må testes.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 25. juni 2012 #4 Skrevet 25. juni 2012 Våken er lurt ja, sikkert derfor alle nordlendingene blander sprit og alkohol! Aldri bodd et sted der baileys er så populært! Men kan skjønne det, sukker, alkohol + koffein = super medisin mot mørketiden! Jeg er for tiden tilnærmet avhengig av pinot Noir (terasse?) en burgunder! Og soave Classico som ofte ble byttet ut med billige, men akk så loyale Soledoro:)) Skal prøve tipset ditt å se om jeg blir penere og morsommere et kriterie, faktisk de eneste jeg stiller til vinen jeg inntar..
Patetica fåkksi Skrevet 30. juni 2012 #6 Skrevet 30. juni 2012 LEY!! Baron de ley, ley, LEY!!! LEY!!!!
Gjest sug lut Skrevet 1. juli 2012 #8 Skrevet 1. juli 2012 LEY!! Baron de ley, ley, LEY!!! LEY!!!! Jepp. Ley. Sorry. Haha, jeg trodde Patetica drev med en liten hyllest-sang-og-dans, ikke med rettskrivingshets - dessuten bør en vin potensielt føre til noe liggende, så den burde hete Lay.
Patetica fåkksi Skrevet 1. juli 2012 #9 Skrevet 1. juli 2012 Haha, jeg trodde Patetica drev med en liten hyllest-sang-og-dans, ikke med rettskrivingshets - dessuten bør en vin potensielt føre til noe liggende, så den burde hete Lay. Lay minner meg om potetgullet. Vin og potetgull *slurp*
Myrk Skrevet 2. juli 2012 #10 Skrevet 2. juli 2012 Mmm, det er en god vin. Vil også anbefale Montecillo, Muga og Museum Real, alle i grand reserva utgaven. Nesten så jeg håper på at jeg får mensen til ferien slik at jeg kan nyte vin... (er prøver)
Gjest Siklerotte Skrevet 9. oktober 2012 #11 Skrevet 9. oktober 2012 3 måneder senere, og en diger skuffelse på en tirsdagskveld, hjelper ikke engang å være tørst.
Gjest sug lut Skrevet 9. oktober 2012 #12 Skrevet 9. oktober 2012 3 måneder senere, og en diger skuffelse på en tirsdagskveld, hjelper ikke engang å være tørst. Bummer. Jeg har Doppio Passo, kan dele.
Gjest Siklerotte Skrevet 9. oktober 2012 #13 Skrevet 9. oktober 2012 3 måneder senere, og en diger skuffelse på en tirsdagskveld, hjelper ikke engang å være tørst. Bummer. Jeg har Doppio Passo, kan dele. Nam, ja, gjerne. Jeg har sjokolade, som kamuflerer smaken av en halvfull Baron. Jeg kan også dele.
Gjest sug lut Skrevet 9. oktober 2012 #14 Skrevet 9. oktober 2012 3 måneder senere, og en diger skuffelse på en tirsdagskveld, hjelper ikke engang å være tørst. Bummer. Jeg har Doppio Passo, kan dele. Nam, ja, gjerne. Jeg har sjokolade, som kamuflerer smaken av en halvfull Baron. Jeg kan også dele. Vi må ha blitt oppdratt godt - vi deler så gjerne.
Gjest Siklerotte Skrevet 9. oktober 2012 #15 Skrevet 9. oktober 2012 3 måneder senere, og en diger skuffelse på en tirsdagskveld, hjelper ikke engang å være tørst. Bummer. Jeg har Doppio Passo, kan dele. Nam, ja, gjerne. Jeg har sjokolade, som kamuflerer smaken av en halvfull Baron. Jeg kan også dele. Vi må ha blitt oppdratt godt - vi deler så gjerne. Utrolig nok, noe godt kom ut av oppdragelsen.
min<3 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #16 Skrevet 10. oktober 2012 3 måneder senere, og en diger skuffelse på en tirsdagskveld, hjelper ikke engang å være tørst. Det finnes flere typer har jeg funnet ut i ettertid... Ikke alle er like gode tydeligvis.
Gjest Siklerotte Skrevet 10. oktober 2012 #17 Skrevet 10. oktober 2012 Dette var 2001, og det skal visst ha vært et godt år, men det er med vin som med alt annet, smak og behag. Hele flasken gikk uansett ned, og den ble bedre med glassene. Så det var ikke så ille til slutt.
LanzaroteJenta Skrevet 10. oktober 2012 #18 Skrevet 10. oktober 2012 Baron de Ley er god, og jeg liker også veldig godt Coto de Imaz. Ikke like fyldig (?), rund (?) - kan ikke vinspråket - men nam allikevel. Ikke spør meg om årgang, for det husker jeg ikke. Ellers så er Puerta Vieja, og Marqués de Cáseres brukbare matviner. In my humble opinion.
min<3 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #19 Skrevet 10. oktober 2012 Svigerfar lærte meg en gang at 2005 er en god årgang på spanske viner.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. oktober 2012 #20 Skrevet 11. oktober 2012 Må dere holde kjeft om all denne rødvinen- jeg kan jo ikke drikke!
Gjest sug lut Skrevet 11. oktober 2012 #21 Skrevet 11. oktober 2012 Må dere holde kjeft om all denne rødvinen- jeg kan jo ikke drikke! Den situasjonen har du pult på deg sjøl. Skål! (En rent symbolsk skål, da huset er fullstendig alkofritt...)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. oktober 2012 #22 Skrevet 11. oktober 2012 Må dere holde kjeft om all denne rødvinen- jeg kan jo ikke drikke! Den situasjonen har du pult på deg sjøl. Skål! (En rent symbolsk skål, da huset er fullstendig alkofritt...) Velvel, pulings er jo (nesten) like bra som rødvin, såeeeh.. Får vel heller gjøre det enn å drikke i kveld da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå