Gjest Heartbroken Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 I ren solidaritet med mannen og fordi jeg ikke gidder å finne på noe mer spennende å gjøre, har jeg blitt sittende å se fotballkampen. Tenkte at jeg skulle gjøre en innsats i å prøve å skjønne hva det er som gjør at akkurat denne idretten fenger millioner i hele verden. Nå har jeg sett to hele omganger, og som om ikke det var nok, så skal de jammen igang med ekstraomganger også! Og jeg som skal se Miss Marple etterpå kommer ikke til å komme meg i seng før midt på natten! Det skjer jo absolutt ingenting! 22 (?) menn springer rundt som hodeløse høns og prøver å få en liten ball inn i et digert mål - men det er visst ganske umulig??? Jeg må ærlig og oppriktig si at å se fotball er for meg kun hakket mer interessant enn å se på prøvebildet eller maling tørke...
Gjest Ziva Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Man kan jo lure på om det er de 22 på banen eller de mange tusen som sitter rundt å ser på som er de største idiotene Endret 24. juni 2012 av Ziva
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Hehehe! Som om jeg skulle skrevet det selv! Amen!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Ja, ja, deg om det. Det skjer jo masse hele tiden!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Men straffekonk er gøy da!! :-)
Gjest Miryks Skrevet 24. juni 2012 #6 Skrevet 24. juni 2012 Helt overrasket over meg selv som faktisk sitter og ser på! Hva skal det bli av livet mitt?!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #7 Skrevet 24. juni 2012 Sitter her jeg og..mannen og guttungen sitter klistra....takk gud for bærbar data :-)
NostraStoria Skrevet 24. juni 2012 #8 Skrevet 24. juni 2012 Her står det på i bakgrunnen - ingen som har scoret ennå? *gjeeesp*
LittLykkelig Skrevet 24. juni 2012 #9 Skrevet 24. juni 2012 I know! Kunne de ikke bare bli ferdig?? Teller dager til elendigheten er over. BLÆH!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå