Frøken Linn Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Jeg har skikkelig smerter i underlivet, og ryggvondt. Hatt skikkelig "ligamentsmerter" i høyre lyske i noen dager, og fått hemorider nå di siste dagene. hodet er festet. Er i uke 37. :-) sammentrekninger i magen, men ikke regelmessig.
LitaPrinsesse2010 + spire12 Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Vanskelig å si, kanskje du er heldigere enn meg Her har jeg gått i to uker med nedpress, kynnere, sterke tak i magen, svie i korsryggen og moden livmorhals. Tegningsblødning på torsdag og slimproppen gikk på fredag. Er 38+4 i dag, og frøkna lar vente på seg! Veldig utålmodig nå
Frøken Linn Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2012 Var hos jordmor på fredag, og hun trodde det skjer snart. Hjertelyden hadde steget siden sist kontroll, kan det ha noe betydning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå