Gå til innhold

tegn til fødsel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skikkelig smerter i underlivet, og ryggvondt.

Hatt skikkelig "ligamentsmerter" i høyre lyske i noen dager, og fått hemorider nå di siste dagene. hodet er festet. Er i uke 37. :-)

 

sammentrekninger i magen, men ikke regelmessig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si, kanskje du er heldigere enn meg ;)

 

Her har jeg gått i to uker med nedpress, kynnere, sterke tak i magen, svie i korsryggen og moden livmorhals. Tegningsblødning på torsdag og slimproppen gikk på fredag. Er 38+4 i dag, og frøkna lar vente på seg! Veldig utålmodig nå :)

Skrevet

Var hos jordmor på fredag, og hun trodde det skjer snart.

Hjertelyden hadde steget siden sist kontroll, kan det ha noe betydning?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...