Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 jeg er i uke 37 + 4 , og jeg tror fødselen er i gang! Men jeg snakket med jordmor på onsdag på tlf og sa jeg ville gjerne ha keisersnitt, vi skulle snakke om det nå til onsdag og avtale keisersnittsamtale med lege på sykehuset . jeg sliter med angst så hun støtter meg i keisersnitt. men hva skjer hvis jeg føder innen noe er avklart ang keisersnitt?? er det mulighet å spørre etter det når jeg kommer på sykehuset isåfall? Jordmora mi kommer ikke på jobb før tirsdag , hadde planlagt keisersnitt med nr 1 også av samme grunn. Grunnen til at dette ike er avklart tidligere er fordi jeg har presset meg selv til å tenke at det går bra , men så angret jeg da på onsdag etter ultralyd vektestimering som viser stort barn
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Det går nok helt fint. Noe planlakt keisersnitt rekker du nok ikke å få hvis fødselen er i gang, men skulle det bli alvorlige komplikasjoner får du sikkert hastesnitt. Store barn trenger ikke bety vansklige fødsler. Min yngste var på 5 kg, men fødselen var superlett og over på tre timer. Dette går sikkert helt fint. Lykke til. Snart har du ungen i armene.
Kliko Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Hva som skjer? Jo da føder du da. Om fødselen er i gang og det ikke er avklart noe om keisersnitt med sykehuset, er jeg helt ærlig veldig usikker på om de stopper fødselen fordi du kanskje skal ha keisersnitt. Kan du ikke ringe føden og høre om du kan få komme inn på en prat da? Kanskje du får roet deg litt ned da Lykke til! Det går sikkert bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå