Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 ..med voks e.l.? Jeg liker å style det av og til, enten fordi han skal i besøk eller fordi jeg får lyst. Han blir så kjempefin da! Gjør det jo ikke når han "bare" skal i bhg, da. Hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Vår fireåring nekter å ha noe som helst i håret, så da slipper han det Men han har fått tilbudet flere ganger når vi har skullet på besøk.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Jeg styler håret på min gutt hver dag (han er 2,5 år). Han har jo ikke så mye hår enda, men jeg tar ørlite av pappaen sin voks og bruker det på han. Han blir utrolig stilig, og en helt "ny gutt" når jeg legger håret hans i en frisyre med litt voks. Jeg ordner jo håret til jenta mi hver dag før hun skal i barnehagen slik at hun skal være fin, så hvorfor skal jeg ikke gjøre gutten min like fin?
Lettie Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Ja, han blir jo SÅÅ fin med litt i håret Blir skikkelig kjekk!! Endret 24. juni 2012 av Lettie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå