Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Jeg er jo så klart nødt til å dra, men aner ikke hvordan jeg skal klare det økonomisk. Den mnd. Utdrikkningslaget skal være er den mnd. Mannen slutter i permisjon og vi får kun en inntekt den mnd. Blir vanskelig å både betale flybillett, utdrikkningslag og "lommepenger". Tror jeg må spørre moren min om et lite lån. Hva ville dere gjort?
holahopp Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Det ville jeg helt klart gjort. Viktig å være i søsteren din sitt utdrikningslag
Tante Gustava Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Ja, du er nødt til å dra. Hvis du ikke har noe oppspart eller tid til å sette av penger frem til utdrikningslaget så spør du moren din om et lån.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Har du ikke råd, så meld avbud. Bør ikke sette deg i gjeld pga et utdritingslag. Du skal vel i bryllupet og det blir vel dyrt nok.
Love my kidz Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Jeg er i mot utdrikningslag, så jeg ville ikke dratt
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #6 Skrevet 24. juni 2012 Du kan vel spare allerede nå? Du har vel vist det en stund at søsteren din skal gifte seg?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #7 Skrevet 24. juni 2012 Har visst det lenge ja, men situasjonen vår økonomisk gjør at vi ikke har mulighet til å legge vekk rundt 3000. Lite for de fleste, men mye for meg
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #8 Skrevet 24. juni 2012 Jeg hadde blitt lei meg hvis søsteren min hadde satt seg i gjeld for å delta i mitt utdrikningslag. Prioriter bryllupet.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #9 Skrevet 24. juni 2012 Jeg hadde aldri lånt penger for å dra i et udrikningslag. Jeg hadde heller ikke forventet at folk satte seg i gjeld for å komme i mitt. Synes ikke at du skal føle deg presset til å dra når økonomien ikke er på topp. Prioriter bryllupet, og ha en kjempefin feiring og fest sammen med henne da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå