Gå til innhold

Å nei! Utdrikkinglag for søsteren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jo så klart nødt til å dra, men aner ikke hvordan jeg skal klare det økonomisk. Den mnd. Utdrikkningslaget skal være er den mnd. Mannen slutter i permisjon og vi får kun en inntekt den mnd.

Blir vanskelig å både betale flybillett, utdrikkningslag og "lommepenger".

Tror jeg må spørre moren min om et lite lån. Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville jeg helt klart gjort. Viktig å være i søsteren din sitt utdrikningslag :)

Skrevet

Ja, du er nødt til å dra.

Hvis du ikke har noe oppspart eller tid til å sette av penger frem til utdrikningslaget så spør du moren din om et lån.

Skrevet

Har du ikke råd, så meld avbud. Bør ikke sette deg i gjeld pga et utdritingslag.

Du skal vel i bryllupet og det blir vel dyrt nok.

Skrevet

Jeg er i mot utdrikningslag, så jeg ville ikke dratt ;)

Skrevet

Du kan vel spare allerede nå?

Du har vel vist det en stund at søsteren din skal gifte seg?

Skrevet

Har visst det lenge ja, men situasjonen vår økonomisk gjør at vi ikke har mulighet til å legge vekk rundt 3000. Lite for de fleste, men mye for meg

Skrevet

Jeg hadde blitt lei meg hvis søsteren min hadde satt seg i gjeld for å delta i mitt utdrikningslag. Prioriter bryllupet.

Skrevet

Jeg hadde aldri lånt penger for å dra i et udrikningslag. Jeg hadde heller ikke forventet at folk satte seg i gjeld for å komme i mitt. Synes ikke at du skal føle deg presset til å dra når økonomien ikke er på topp. Prioriter bryllupet, og ha en kjempefin feiring og fest sammen med henne da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...