Miss Dynamite Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Vi er to voksne og to barn på 4 og 1.. Tenkte en langhelg eller noe, men aner ikke hva vi skal finne på. Bor i Vestfold,men kan da bevege oss
Miss Dynamite Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #2 Skrevet 24. juni 2012 Ingen tips fra dere med fantasien i behold?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Badeland i Langesund hvis dere ikke vil langt, Tusenfryd eller Lilleputthammer hvis dere vil reise litt lengre.
Gjest sug lut Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Spørs hva dere liker - om dere vil ha full pakke servert på fat (dyreparken, Bø sommarland) eller frihet og friskluft og kos (Hovden/Bykle, fx, eller Fagerheim på Hardangervidda), eller byliv (norsk by? utenlandsk by?) - og budsjettet? Leie dere inn på et fyr?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Masse flott natur i Norge, ikke langt å kjøre til f.eks Rjukan og Jotunheimen. Sykkeltur, teltur eller opphold på Turisthytte.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #6 Skrevet 24. juni 2012 Fra Vestfold har man jo masse muligheter! Vi har de siste årene tatt en tur til Danmark og bodd på feriesenter. Synes det er helt supert når man har såpass små barn! (jeg har en på fire og en på to). På mange feriesenter i Danmark har de store (og varme!) badeland + en haug andre aktiviter på sneteret. I tillegg er jo Danmark et paradis for barn:) Sjekk ut Color Line sine hjemmesider, masse tilbud på ferje + overnatting. Ellers er det jo ikke langt til Sverige! Jeg har egentlig lyst til å dra til Astrid Lindgrens verden, men mannen synes det er for langt.. Ellers er Nordens ark (ligger i nærheten av Lysekil) en veldig hyggelig park. Hunderfossen er en super park for de minste barna synes jeg!
Miss Dynamite Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2012 Vi skal iallfall på dyreparken,men vi har hørt litt om Danmark,og det frister altså. Evt legoland osv? Skal sjekke ut litt priser nettopp kjøpt hus så siden vi flytter i sommer blir ikke ferien såå langt som neste år takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå