Gå til innhold

Flytter til Drammen, hvordan bli kjent med andre med barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer, vi har akkurat kjøpt oss hus på Konnerud, og kjenner ikke noen med barn på alder med datteren vår. ( Hun har akkurat fylt to år) Har fortsatt ikke fått bhg-plass, men vil gjerne bli kjent med andre barn på samme alder og foreldre. Noen tips til bra møtesteder, eller aktiviteter i området der vi kan treffe andre? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lindus :) med spire!
Skrevet

Hei!

Vi bor på Konnerud :) den beste måten å bli kjent med andre her er å engasjere seg når barnet starter i barnehagen syns jeg. Ellers er det veldig mange som kjenner hverandre fra før her. Vet det er andre her på BIM som bor på konnerud, så å være med på et BIM treff er jo sikkert lurt. Hvor på konnerud har dere kjøpt hus??

Skrevet

God idè, har tenkt at BIM-treff bare er for gravide og de i permisjon, men går jo helt sikkert an å slenge seg på for å bli litt kjent med andre og. Har ikke vært her på en god stund, glemmer at man kan bruke forumet til mye :) Vi har kjøpt på Hallermoen. Har du barn fra før? Regner med du er gravid siden det står med spire i nicket? :)

Skrevet

Jeg bor og på Konnerud:-) Supert sted for barn å vokse opp! Veldig mye småbarnsfamilier her, og om man vil, er det lett å komme i kontakt med andre i samme situasjon i barnehagene:-) Jeg traff Lindus der f eks:-)

Vet ikke om det er noe folk på DIB jeg, de er ikke jeg så mye... Men vi er mange innflyttere her:-) Så er det jo ofte mange barn i nabolaget, og da blir man automatisk kjent med foreldrene:-)

Gjest Lindus :) med spire!
Skrevet

Neida, kan helt sikkert slenge seg med på BIM-treff selv om man ikke er gravid :) jepp, her er det en bitteliten spire på gang, 6+2 i dag. Vi har barn på hallermoen skole, og vi har n 3 åring i barnehage :) er du på Facebook??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...