Gå til innhold

Når fortelle det?


MartemusA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnneS

Skal fortelle det til mamma og pappa neste helg tenkte jeg :) Da er jeg snart 9 uker på vei. Svigerfamilie og broren min får vite det etter 12 uker. Resten av verden når jeg ikke kan holde det hemmelig lenger pga magen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å fortelle det om ca to uker, da er både jeg og samboer hos mine foreldre, og hos hans foreldre noen dager senere. Men hvordan forteller dere det? Bare rett ut eller er dere skikkelig kreative?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Pappa har snakket om å ta familiebilde; mamma og pappa, meg med familie og broren min med datter. Jeg tenkte å spørre om han har tenkt mer på saken, evt. når. Så kan jeg si noe sånt som: Er det ikke greit å vente til neste år slik at det neste barnebarnet får være med på bildet også? :D

 

Vi har overbevist hele slekta om at vi ikke skulle ha flere barn (vi var overbevist selv :P), men hadde ombestemt oss. Så dette blir nok veldig uventet for dem, så jeg gleder meg stort til de får vite det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til mine foreldre og min søster, de rakk å få vite det før samboer faktisk for jeg var alene hjemme og måtte jo snakke med noen (tlf hvor jeg bare sa det) før han kom hjem. I tillegg vet vel de fleste av de nære vennene mine (ca fem stk). De visste det sist da det gikk galt og det var en kjempestøtte! Jeg er en sånn som deler av meg, og det er litt gøy å kunne snakke med andre om det :) Samboer vil ikke dele like mye, så hans foreldre får vel vite det i uke 12, tenker jeg.

 

Ei på jobben vet det også. Greit med alliert når man ikke føler seg bra og plutselig trenger en lur i lunsjen, hehe. Men tenker sjefen får vite det etter sommerferien (uke 13) og resten får bare se det etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sagt det til foreldre på begge sider, og søsken. Også har jeg sagt det til sjefen og en del av venninene mine :P det er jo så vanskelig å holde hemmelig, hehe. Er 8 uker på onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...