Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Vi bor i leilighet og blir nok værende her, siden vi ikke har råd til noe større i by. Men hvor gjør dere har vognene deres når dere evt skal ha flere barn senere? Har en emmaljunga city cross, men nå bruker vi bare trilla vår. Jenta vår er 1,5år og vi planlegger ikke barn helt enda nei
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 VI har 3 tette så vognene har vært i bruk hele tiden. Men hadde de ikke vært i bruk hadde jeg enten solgt dem eller tatt dem på loftet. Det har vi gjort med vugger og diverse annet babyustyr som ikke har vært i bruk hele tiden.
Serepta Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Siden vi planla ca 4 år mellom våre, solgte jeg vogna etter eldste. Da kunne jeg kjøpe en brukt, men oppgradert modell når ny baby kom + at jeg slapp finne noe sted å lagre den.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 ja vi lurte på å selge den, men vil egentlig gjerne beholde city crossen til nestemann. Den var dyr nok ny for å si det sånn Vi får høre med foreldrene våre, som har store hus, om den kan få stå der så lenge Har ikke noe loft å lagre vognen på, men har vinterhage men bekymret for vinteren. Kan den bli ødelagt av å stå der? Ellers er boden ganske fuktig så der skal den ikke stå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå