Studine mevik Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Jeg har aldri likt sjokoladen spesielt godt, men som is er den veldig god. Nam, kos for mor når barna sover
☆☆☆ Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Nydelig! Spiser gjerne sjokoladen også, men isen er bedre..
Gjest Ziva Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Elendig sjokolade, god som is men til å dø for som kake.
Gjest sug lut Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Isbilen kom, tralala, isbilen kom, hurra, isbilen dro så mye tommere herfraaaaa, traaaalaaalaaaaaa! Barnet er i seng, tralala, barnet er i seng, tralala, barnet er i seng og ser ikke mor rane fryseren for iiiiiis, traaaaalaaalaaaa!
Von Hertelhofen Skrevet 24. juni 2012 #6 Skrevet 24. juni 2012 Jeg legger snickers sjokoladen i frysen. Himmel så godt! Men må passe tennene da. Og snickersmilkshake. Nam
Gjest Siklerotte Skrevet 25. juni 2012 #7 Skrevet 25. juni 2012 Den er ikke spiselig som annet enn is. Jeg legger all sjokolade i fryseren, kun da det kan kalles godt.
Studine mevik Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2012 Snickerskake er også veldig godt. Flaks at jeg har lagt slankingen på hylla frem til jeg begynner å jobbe, så slipper jeg å jage fristelsene bort, men kan nyte dem fullt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå