Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Og hengt det på veggen. Selve brudebildet har vi kun i en vanlig liten fotoramme i vinduskarmen, men det vi har hengt på beggen er mye finere. Bildet ble tatt rett etter vi kom ut fra tinghuset og var nygifte og vi visste ikke at det ble tatt. Fikk vite det senere. På bildet ser vi på hverandre og smiler og man kan se hvor lykkelige og glad vi er i hverandre Synes det bildet er så vakkert og naturlig
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Jeg har vasket huset i dag, og kjørt 2 maskiner med klær. Og så har jeg hund.
Miss Dynamite Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Jeg har vasket klær....spist godteri....og angrer. Det regner......
Nullstress;) Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Så deilig med et naturlig, lykkelig bilde. Ikke et hvor en person sier: smiiil... Nei det ble ikke bra... Smiiiil igjen
Miss Dynamite Skrevet 24. juni 2012 #6 Skrevet 24. juni 2012 Jeg får skattepengene i morgen Vet du at du får de imorgen? Selv om du Evt har fått skatteoppgjøret?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #7 Skrevet 24. juni 2012 Jepp, har brukt sånn pendel som sier at pengene kommer i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå