Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Ble dere hese? Såre i halsen? Tette i nesa? Jeg hoster og harker og det river i brystet, men jeg er liksom ikke tett i pusten, men om jeg trekker pusten dypt så resulterer det i en kraftig hostekule med slim som ikke kommer opp. Går og lurer på om jeg skal dra til legen eller ei. For bortsett fra denne kraftige hosten høres det jo bare ut som en kraftig forkjølelse. Jeg er så lei av denne som river i hals og bryst.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Jeg har ikke hatt det, men den 6 årige datteren min hadde det i vinter..Hostet tørrhoste i månedsvis før det ble påvist. Dette fordi legen ikke gadd å teste henne for det. Først når vi havnet på barneklinikken, så ble det oppdaget..var bare en blodprøve som skulle til og en ukes ventetid på svaret. Skader jo ikke å få en legetime bare for å sjekke
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Jeg hadde det i vinter. Verste hosten jeg har hatt, gikk til lege etter 2 uker (håpet stadig på bedring), tok prøve fra nesen og ble satt på Erymax. Merket god bedring etter et døgn. Heshet og sårhet i halsen av all hostingen følger med. Ta deg en tur til lege du. God bedring :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå