Gå til innhold

Hvor gammel er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ligger alderen på her egentlig?

Har lest endel tråder her og ser mange påståelige og selvfølgelige svar, gjerne etterfulgt av kritikk og regelrett drittslenging.

Det høres ut på mange av svarene at det er voksne damer med livslang erfaring på diverse temaer, som svarer.

Kom over en tråd som var datert litt tilbake, hvor samtlige damer lå på 18-22 år...

Er det de yngste jentene som sitter med sine skråsikre meninger og dømmer andre nord og ned, fordi trådstarter ikke har samme mening?

Ref: det SKAL gjøres sånn, han SKAL behandle deg sånn, du er en dårlig mor hvis.. , jeg hadde kastet han ut hvis.. Osv. Dere skjønner tegninga

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 31 år, og føler ikke at jeg har noen rett til å fortelle andre hva de skal gjøre og åssen de skal leve livet sitt. Men jeg har lov til å si hva JEG mener om en sak, uten å være enig/uenig. Men det er viktig å være saklig og ikke spydig.

Skrevet

Jeg er 22 år. Syns det blir litt feil at du skal skylde på de unge da. Er nok mange som er over 22 år som er meget skråsikre på sine svar og veldig krass i kritikken ;)

Skrevet

jeg er 22,. jeg lar andre leve livet sitt slik de vil. blander meg ikke opp i det så lenge det ikke hindrer barna å ha det bra.

lite jeg blader meg oppi,. kan komme med min erfaring på ting og mine råd men kritiserer skjelden noen her inne. gjør jeg det så er det for drittslenging.

Skrevet

Er vel en av de eldste her inne jeg da, snart 40

Skrevet

31

Skrevet

Jeg er 26 år, og tar de bastante meningene jeg leser her med en klype salt. Velger å tro at alle har sin måte å gjøre det på, og prøver å være ydmyk ved å tenke at også min måte å gjøre noe på ikke nødvendigvis er den riktige.

Skrevet

Jeg er 25 år å aldri prøvd å fortelle hva som er rett og galt,jeg sier bare hva jeg mener om ting.

At andre har en helt annen mening respekterer jeg selvsagt.

Skrevet

Jeg er 29 år. Og føler meg ikke truffet av det du skriver :P Pleier å si at jeg feier for min egen dør. Men selvfølgelig har jeg meninger og råd og erfaringer og komme med :D

Skrevet

Det er noe jeg alltid føler at jeg blir mektig provosert av er at de "eldre" skal hakke ned på oss "unge" om hvordan vi er. Jeg er 23, å jeg sier bare det jeg mener. Jeg er sikker på at en jente på f.eks 17 år vet ett par ting jeg overhode ikke visste eller kan om. Så alder har ingenting å si, jeg mener det går på livserfaring og modenhet. For vist du skjekker tv2.no eller vg f.eks å ser på hva folk kan finne på å skrive, umodne og ufordragelige drittunger som ikke har bedre ordforråd enn å bruke personangrep og virke svært arogante. Ja der har vi en del over 40! Så det finnes både unge og eldre med dårlig holdninger. For vi skal ikke kunne alt, vi kan lære av hverandre.

Monkey see, monkey do ;)

Skrevet

Fyller straks 27.

Jeg er så og si aldri påståelig eller frekk her inne, så sant ikke det handler om et innlegg hvor HI er spydig, provoserende etc..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...