Gjest 5 andre Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Er det bare jeg som begynner å bli lei disse trådene hvor vi for moroskyld skal skrive mange og rare skrivefeil?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Hvis du er intrisert i å vitte de, så har jei sjøpt di på spar-sjøp, de har noen fine rååsa honkler der ozzå får tiden
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Hondkle er en gjenganger. Begynner å bli kjedelig, dessuten kunne du lagt inn mange flere skrivefeil i overskriften hvis du hadde ønsket
Frøken Ubesluttsom Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Hva er et hvaskehonkle egentlig?????
Gjest sug lut Skrevet 24. juni 2012 #7 Skrevet 24. juni 2012 Hørt uttrykket "Kill your darlings" noengang?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #8 Skrevet 24. juni 2012 Hva er et hvaskehonkle egentlig????? Hvaskehonkle er det du vasker ørna di med. Kan vaskes på 90 grader sammen med same- og zebratruser. I motsetning til ronkehonkle som ligger igjen i bilen som er parkert der den ikke skulle være og som han har glemt hvor er men som var der allikevel. Nå skal jeg gå og brette sammen få-meg-et-liv-honklærne mine
sillyfilly og Olivia Skrevet 24. juni 2012 #9 Skrevet 24. juni 2012 Haha sametruser! Jeg gikk FEM på husker jeg Og når jeg skjønte at det bare var en skrivefeil å som jeg lo!! Hvor kommer egentlig det uttrykket fra..? fem på altså. å gå fem på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå