Gå til innhold

Insp/Hvor finner dere disse perlene av noen mannfolk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skitne, ekle, busespisende griser. Glemmer bursdager, er utro, og kaller bryster for "hyller".

Lovely liksom.

Bare lurer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor man finner de, men de som ikke er helt rett i hue og farlig til tider finner jeg i fylla ;p

Skrevet

Tror dessverre de fleste av disse parene matcher hverandre på de mange områder. Er jo en grunn til at de er sammen og gift i årevis.

Skrevet

HI, akkurat som du ikke kan finne EN eeeeneste negativ ting om din mann???

Jeg skulle nok klare å hoste opp noe jeg en dag jeg var litt nedfor og lei ;) Det tror jeg du også skulle klart HI.

Skrevet

Etter å ha lest noen av de trådene som har vært her de siste dagene fikk jeg meg en god latter av overskriften i denne tråden ;)

Når det er sagt... jeg er egentlig enig både med HI og nr 4...

Det som forundrer meg er at noen, om det er menn eller kvinner, synes det er helt ok å la seg selv forfalle så til de grader bare man først er "sikret" i et forhold - til og med i så stor grad at de (bokstavelig talt) driter i egen elementær hygiene.

Og så forundrer det meg også at partneren til en sånn person ikke setter grenser for akkurat dette på en sånn måte at det blir tatt på alvor - eller at man faktisk slutter forholdet. Det går også på respekt for seg selv - hvor mye mangel på respekt skal man tåle av partneren?

Skrevet

Sjarmtrollene av noen menn, finnes overalt. Så når man er blitt godt gift og venter barn, så kommer medaljens bakside frem..

Skrevet

#4 - jeg har nok vært usedvanlig heldig med min mann. Ikke bare vasker han seg over HELE kroppen, det hender han vasker huset og ungene også!! Utdannelse OG jobb kan han også skilte med. Og jeg tviler på at han spiser buser, isåfall i smug siden jeg aldri har sett det i løpet av de 12 årene han har vært TROFAST mot meg ;)

Skrevet

#4 - jeg har nok vært usedvanlig heldig med min mann. Ikke bare vasker han seg over HELE kroppen, det hender han vasker huset og ungene også!! Utdannelse OG jobb kan han også skilte med. Og jeg tviler på at han spiser buser, isåfall i smug siden jeg aldri har sett det i løpet av de 12 årene han har vært TROFAST mot meg ;)

#7 var HI :)

Skrevet

Høres akkurat ut som min samboer nesten, bortsett fra at vi har ikke barn da.

Skrevet

Høres ut som det er mye rart ute å går ja, skal man dømme fra alle klage-på-gubben trådene her inne.

Jeg har en ex som likte å prompe på ansiktet mitt. Han kvalifiserer vel til en "perle". Fant han på en bar.

Skrevet

Fant min eks på nett. Han ville stadig at jeg skulle tisse på han, spiste buser og tente på lukten av rap...............

jej

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...