Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Min mann (gift i 8 år) spiser bussemenn, pisser over hele doen, han kjører trailer (langtransport) Og når han kommer hjem, er han kåt og vil ha noe. Men seriøst jeg har ikke lyst på 5 dager gammel ost Menn er så utrolig ekle noen ganger!! Pluss at min kjære aldri tørker tissen, røyker drikker cola og pusser aldri tennene. Har gitt opp
OssTre<3 Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Det høres bare ekkelt ut. Får frysninger nedover ryggen..
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Jeg kunne absolutt aldri levd med en slik mann
Musemorbr / Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Skilsmissegrunn!!! Jeg skal aldri mer irritere meg over at mannen min er så glad i renhold og hygiene. Støv på hjernen er mye bedre enn det der.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Min mann (gift i 8 år) spiser bussemenn, pisser over hele doen, han kjører trailer (langtransport) Og når han kommer hjem, er han kåt og vil ha noe. Men seriøst jeg har ikke lyst på 5 dager gammel ost Menn er så utrolig ekle noen ganger!! Pluss at min kjære aldri tørker tissen, røyker drikker cola og pusser aldri tennene. Har gitt opp Hadde jeg ikke orket å leve med, min ex spiste buser, og så skjønte han ikke hvorfor jeg ikke ville kysse han lengre... og jeg hadde sagt akkurat hvorfor ja. Tannpuss var han heller ikke akkurat flink med, og å prøve å få han til å forstå at deler av problemene hans med tannkjøttet nok var fordi han var så dårlig til å pusse var ikke mulig. Men han dusja ihvertfall da, selv om det innimellom måtte en påminnelse til før han tok turen inn på badet. Og så gikk han opp og opp og opp og opp i vekst selv om han var klar over problemet og ville ned var han ikke villig til å gjøre noe med det, og dette gikk kraftig utover hans helse i tillegg til at det ikke er så veldig tiltrekkende med en mann som er 180 høy og veier bortimot 160 kg. Og som sagt han er en ex. Idag er han enda større så han har ikke samvær for han orker ikke gjøre noe med barna allikevel og fordi han bor i et annet land nå og det er litt problematisk å fly pga hans vekt. (jeg har ikke nektet han samvær altså) Om jeg var deg HI så hadde jeg forlangt tannpuss og en skikkelig skrubb i dusjen før sex var aktuelt. Var forsåvidt det jeg pleide å si til exen hehe, og var jaggu beste måten å få det unnagjort på også. De fleste mannfolk er lettest å lede når de vet at det fører til sex
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #6 Skrevet 24. juni 2012 Min mann har endelig snudd!! Men han var ikke like "ekkel" som din da.. Han har helt siden vi ble sammen for tretten år siden, latt det gå dager mellom hver dusj /barbering, og har sett veldig lite innbydende ut. Klippe seg har også vært en plagsomt overtalelsesprosjekt. Jeg hadde aldri trodd at han ville forandre seg. Men nå har jeg endelig fått han til å forstå at jeg synes det er dritekkelt, og nå har han holdt seg på matten et par uker. Håper det varer, men jeg spretter ikke champagnen helt ennå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå