Gå til innhold

han bare klager på meg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 20 og har ikke vært i den beste formen, går på min 2 antibiotikakur på 2 mnd pga nyrebekkenbetennelse og så har jeg høyt blodtrykk itillegg.. Jeg er i prosessen med å flytte og er kommet i hus men det er jo selvsagt esker og ting litt overalt. Kjæresten min har også flyttet inn her ( vi bodde ikke sammen før jeg ble gravid) og det er hans første barn. Jeg har 2 fra før som bor med meg. Er sykemeldt pga blodtrykket og fått beskjed om å ikke stresse. Han jobber kveld og natt noe som jo gjør at han må sove litt mer om morgenen og det forstår jeg fullt ut. Men at han må sove i 10-12 timer, det skjønner jeg ikke. Han kommer hjem, sover, står opp, blir servert mat, spiller data og så går han igjen. Synes at dette er rimelig irriterende til tider og jeg har spurt om litt hjelp nå når jeg er syk,kanskje han kan stå opp litt før og ta ungene en time slik at jeg kan få tatt en dusj eller hvilt litt, men neida. Han bare klager for at jeg ikke gjør noe og jeg burde gjøre ditt og datt. Jeg har spurt han kan jo hjelpe litt til, men nei det går ikke for han er så trøtt at han må jo få sove.. Jeg er jo sliten jeg også da, men det skjønner han ikke.. Føler meg så ubrukelig når han begynner med alt som burde gjøres, begynner å grine når han er sånn.. I dag svarte jeg tilbake at jeg var lei av klagingen hans og det endte med at han slengte husnøkklene på bordet og gikk..

Jeg elsker han og vet han elsker meg, men vi ser ikke ting fra samme sted i det hele tatt! Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er gravid i uke 20 og har ikke vært i den beste formen, går på min 2 antibiotikakur på 2 mnd pga nyrebekkenbetennelse og så har jeg høyt blodtrykk itillegg.. Jeg er i prosessen med å flytte og er kommet i hus men det er jo selvsagt esker og ting litt overalt. Kjæresten min har også flyttet inn her ( vi bodde ikke sammen før jeg ble gravid) og det er hans første barn. Jeg har 2 fra før som bor med meg. Er sykemeldt pga blodtrykket og fått beskjed om å ikke stresse. Han jobber kveld og natt noe som jo gjør at han må sove litt mer om morgenen og det forstår jeg fullt ut. Men at han må sove i 10-12 timer, det skjønner jeg ikke. Han kommer hjem, sover, står opp, blir servert mat, spiller data og så går han igjen. Synes at dette er rimelig irriterende til tider og jeg har spurt om litt hjelp nå når jeg er syk,kanskje han kan stå opp litt før og ta ungene en time slik at jeg kan få tatt en dusj eller hvilt litt, men neida. Han bare klager for at jeg ikke gjør noe og jeg burde gjøre ditt og datt. Jeg har spurt han kan jo hjelpe litt til, men nei det går ikke for han er så trøtt at han må jo få sove.. Jeg er jo sliten jeg også da, men det skjønner han ikke.. Føler meg så ubrukelig når han begynner med alt som burde gjøres, begynner å grine når han er sånn.. I dag svarte jeg tilbake at jeg var lei av klagingen hans og det endte med at han slengte husnøkklene på bordet og gikk.. Jeg elsker han og vet han elsker meg, men vi ser ikke ting fra samme sted i det hele tatt! Hjelp!

 

Fyren virker nesten helt uinterresert. Ville sterkt vurdert familieterapi, hvis dere ikke klarer å ordne opp på egenhånd, noe det ikke virker som.

 

Vil han ikke prøve det du foreslår,så hadde jeg betvilt hans følelser..

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg beklager, men er dette en mann du vil satse på?

 

Dere er såvidt flyttet sammen, og han viser alt nå at han ikke har intensjon om å bidra til hverken husarbeid eller ansvar for barna. Når dere diskuterer, slenger han husnøkkelen på bordet (mao han truer med å flytte!).

 

I mine øyner oppfører man seg ikke sånn mot den man elsker...

Skrevet

Ville vurdert om du egentlig skal flytte inn med dette barnet, for det er nettopp det han høres ut som. Beklager!

Skrevet

Respektløs oppførsel.. Dette trenger du absolutt ikke godta.

Be ham vokse opp og oppføre seg som en mann, istedenfor en liten guttunge.

 

I et forhold skal man samarbeide, og når den ene trenger litt mer hjelp, så støtter man opp. I din situasjon trenger du en ekstra hånd, og det er direkte forkastelig at han ikke hjelper deg.

 

åh så irritert jeg blir!

 

Ikke finn deg i det!

Skrevet

Der fikk du se hvilken mann han egentlig er..

 

Sikker på at du ønsker å bo med en som holder på slik?

 

Latterlig oppførsel fra hans side..

Skrevet
Jeg er gravid i uke 20 og har ikke vært i den beste formen, går på min 2 antibiotikakur på 2 mnd pga nyrebekkenbetennelse og så har jeg høyt blodtrykk itillegg.. Jeg er i prosessen med å flytte og er kommet i hus men det er jo selvsagt esker og ting litt overalt. Kjæresten min har også flyttet inn her ( vi bodde ikke sammen før jeg ble gravid) og det er hans første barn. Jeg har 2 fra før som bor med meg. Er sykemeldt pga blodtrykket og fått beskjed om å ikke stresse. Han jobber kveld og natt noe som jo gjør at han må sove litt mer om morgenen og det forstår jeg fullt ut. Men at han må sove i 10-12 timer, det skjønner jeg ikke. Han kommer hjem, sover, står opp, blir servert mat, spiller data og så går han igjen. Synes at dette er rimelig irriterende til tider og jeg har spurt om litt hjelp nå når jeg er syk,kanskje han kan stå opp litt før og ta ungene en time slik at jeg kan få tatt en dusj eller hvilt litt, men neida. Han bare klager for at jeg ikke gjør noe og jeg burde gjøre ditt og datt. Jeg har spurt han kan jo hjelpe litt til, men nei det går ikke for han er så trøtt at han må jo få sove.. Jeg er jo sliten jeg også da, men det skjønner han ikke.. Føler meg så ubrukelig når han begynner med alt som burde gjøres, begynner å grine når han er sånn.. I dag svarte jeg tilbake at jeg var lei av klagingen hans og det endte med at han slengte husnøkklene på bordet og gikk.. Jeg elsker han og vet han elsker meg, men vi ser ikke ting fra samme sted i det hele tatt! Hjelp!

 

Ikke be om hjelp forlang det, gidder han ikke gjøre sin del nå som dere nettopp har flyttet sammen og du er gravid med hans barn og syk så vil han aldri gjøre det. For det er nå i starten man faktisk viser seg fra sin beste side.

du sier du vet han elsker deg, vel han oppfører seg ikke som en mann som elsker deg.

Jeg ville fått hjelp av en profesjonell tredjepart og om han ikke går med på det og ikke forandrer seg hverken med eller uten hjelp ville jeg aldri i verden blitt boende sammen med han.

Skrevet

Det skal jo ikke være slik..

Skrevet

Han har vel fri innimellom han også? Da bør han ta sin del av arbeidet.

Skrevet

Fy faen...hiv han på huet og ræva ut av huset igjen!!!

Skrevet

Blir han boende har du snart 4 barn...

Skrevet

Her har man ikke mye sympati for en sliten mann som jobber slik at kjæresten kan slappe av som gravid, nei. Han har faktisk ikke ansvaret for dine ekstraunger. Stakkars mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...