Gå til innhold

ONS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et ONS i natt, for første gang på 6 år, og det var så skuff!! Har vært singel aleinemamma i tre år. Et kortere forhold inni der, men det teller ikke (har gjort mitt beste for å fortrenge den dritten).

Og så finner jeg ut at jeg har ferie, barnefri, tenker at jeg lever bare en gang - så hvorfor ikke? Fyren kunne ikke/ville ikke kline/kysse, virket ikke som om han visste hva erogene soner var, forspill? hva er det?, og var kun opptatt av selve samleie. Til slutt gav jeg bare opp og gjøre sexen gøy og lot han gjøre seg ferdig. Så lå vi der da, i en halv time eller noe - og alt var bare rart, før han gikk hjem.

Hvorfor gadd jeg dette da? Ikke var det spesielt godt, og føler meg rett og slett bruk/billig i dag. Er ONS alltid så kjipt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, det er det nok ikke.

Skrevet

Ons kan være kjipe - eller herlige... og de fleste går på en smell eller to på dette området.

Jeg har begynt å se an mannen veldig mens vi fremdeles er ute. Ser etter sensuelle tegn og hvor "oppriktige" disse tegnene er. Hvis mannen tilfredsstiller disse tingene er han som regel bra i senga også.

Eks. på en som ikke får bli med hjem: tilsynelatende oppegående og hyggelig mann som ler og tuller. Han tar gjerne på/etter meg, men det er mer en "klåing" eller fomling, og er ofte opptatt på å dra meg inntil seg for å kjenne hvor klar han er. Disse mennene er ofte litt "demonstrative" - vanskelig å forklare.

Eks. på en som har sjanse til å få bli med hjem: samme personlige kvaliteter som han ovenfor. Men den store forskjellen ligger i at denne mannen gjerne stryker en finger på kinnet mitt, lar hånden gli over meg og kjenner på meg og selv om det er tydelig at han vil ha meg så viser han også en ømhet, sensualitet og en form for respekt. Han tar det ikke som en selvfølge at bare fordi han er kåt på meg så får han bli med. Dette er mannen som kan lene seg over og bare snuse på håret mitt eller mot halsen for å kjenne duften min. Det er mannen som er oppmerksom på fyllefanten som er i ferd med å skumpe til meg, og greier å avverge det før det skjer.

Vet ikke om jeg greier å forklare forskjellen, men den er der. Den første typen virker ofte tilsynelatende veldig "matcho", men det er ofte bare et oppblåst ytre.

Jeg har hatt mine ons opp gjennom årene, men må innrømme at selv om jeg nå er blitt ganske "flink" til å vite hvem som er gode elskere og ikke, så gir ons meg bare mindre og mindre. Så nå lever jeg mer eller mindre i sølibat inntil jeg treffer den jeg tror jeg kan ha noe mer med.

Ta nattens erfaring som akkurat det - en erfaring som du ikke har tenkt å gjenta ;)

Skrevet

Blir nok ikke gjentatt med det første nei :P

Huff og huff!!!

Nei, jeg får finne meg en skikkelig mann som er verd å ta vare på.

Har aldri vært noe god på ons, er ikke min greie tror jeg.

En fast elsker (en god en) hadde vært noe ;) Til drømmemannen dukker opp mener jeg. Kjipt å være singel og sexløs så lenge, og når man først er klar for å komme seg ut i verden igjen, så går man på en sånn smell. Satser på at jeg har lært av min feil ;)

Skrevet

Aldri skjønt vitsen egentlig jeg da. Har aldri hatt en ons og vil nok aldri ha det heller.

Skrevet
Ons kan være kjipe - eller herlige... og de fleste går på en smell eller to på dette området. Jeg har begynt å se an mannen veldig mens vi fremdeles er ute. Ser etter sensuelle tegn og hvor "oppriktige" disse tegnene er. Hvis mannen tilfredsstiller disse tingene er han som regel bra i senga også. Eks. på en som ikke får bli med hjem: tilsynelatende oppegående og hyggelig mann som ler og tuller. Han tar gjerne på/etter meg, men det er mer en "klåing" eller fomling, og er ofte opptatt på å dra meg inntil seg for å kjenne hvor klar han er. Disse mennene er ofte litt "demonstrative" - vanskelig å forklare. Eks. på en som har sjanse til å få bli med hjem: samme personlige kvaliteter som han ovenfor. Men den store forskjellen ligger i at denne mannen gjerne stryker en finger på kinnet mitt, lar hånden gli over meg og kjenner på meg og selv om det er tydelig at han vil ha meg så viser han også en ømhet, sensualitet og en form for respekt. Han tar det ikke som en selvfølge at bare fordi han er kåt på meg så får han bli med. Dette er mannen som kan lene seg over og bare snuse på håret mitt eller mot halsen for å kjenne duften min. Det er mannen som er oppmerksom på fyllefanten som er i ferd med å skumpe til meg, og greier å avverge det før det skjer. Vet ikke om jeg greier å forklare forskjellen, men den er der. Den første typen virker ofte tilsynelatende veldig "matcho", men det er ofte bare et oppblåst ytre. Jeg har hatt mine ons opp gjennom årene, men må innrømme at selv om jeg nå er blitt ganske "flink" til å vite hvem som er gode elskere og ikke, så gir ons meg bare mindre og mindre. Så nå lever jeg mer eller mindre i sølibat inntil jeg treffer den jeg tror jeg kan ha noe mer med. Ta nattens erfaring som akkurat det - en erfaring som du ikke har tenkt å gjenta ;)

hehe, bra lesning! Virker som en erfaring dame på det område:P

Men sant det du sier. Jeg slipper heldigvis ONS da jeg er i et forhold, men før tiden hadde jeg mine...og de fleste var IKKE velykket!:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...