Gå til innhold

Noen som har 6 år mellem 1. Og 2. Barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det bra? Er klar over at de ikke vil leke med hverandre, men håper selvfølgelig at de blir " verdens beste venner"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selvfølgelig går det bra!:) jeg har en på 14 og en på 19 mnd...de får jo ikke sååå mye glede av hverandre men han er en beskyttende storebror og "du kødder ikke med lillebroren hans" hehehe...er vel bakdeler og fordeler med det meste vil jeg tro..kjør på!;) for å si det sånn ;)

Skrevet

Tanten til min sønn har 7 år mellom sine, og de har det kjempemoro sammen :)

Det var 5 år mellom søster og jeg, og vi er bestevenner. Dog bitre fiender enkelte dager i barndommen ;)

Skrevet

Vi har 7 år i mellom (på dagen faktisk)..

å vi har en stolt storesøster! Det fungerer veldig bra, ho koser seg mye med han:)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Vi har fem år mellom våre to og det har passet oss perfekt.

Vi har alltid hatt god tid til hvert enkelt barn og det har vært null sjalusi og krangling.

Siden de er gutt og jente har de ikke hatt like interesser, men har alltid vært gode venner og nå når de vokser til har de et fantastisk forhold.

Vi var gjennom en forferdelig tid for et år siden, og da støttet og hjalp de hverandre så det var utrolig rørende å se.

Det var et bevisst valg fra vår side å ha så stor aldersforskjell, og vi hadde valgt akkurat det samme om igjen.

Og når minsten kommer, blir det 15 og 20 års aldersforskjell ;)

Skrevet

Det er sju år mellom meg og min lillesøster. Blir et litt annet søskenforhold vil jeg tror. Husker at jeg var veldig lei av at hun diltet etter meg hele tiden da vi var yngre, men vi kranglet ikke så mye. Idag er vi verdens beste venner:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...