Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Det er så mange kjipe innlegg her, at nå ville jeg skrive et hyggelig et Han er snill som dagen er lang, og utrolig tålmodig! Han er flink med barne, og ryddig når det trengs. Han gir meg oppmerksomhet, herlig sex og vi nyter hverandre. Humoren hans er tør, men veldig sjarmerende Han har sine sider han også, men dette er noe jeg klarer og leve med! Mange ting kunne blitt en krangel, men vi lever en gang, og vi orker ikke bruke tid på fille ting. Men vi tar det opp med innestemme ( han er ingen krangletype!) Og så det er sagt vi har hatt våre diskusjoner vi også Jeg elsker livet mitt!!!!
Gjest Heartbroken Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Så koselig innlegg godt å høre fra noen som har det bra midt i all elendigheten her inne
Gjest Miryks Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Høres ut som vårt forhold! Og jeg elsker det jeg har med gubben ((:
Frøken Ubesluttsom Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Høres ut akkurat som åssen jeg og min kjære har det. Jeg elsker min samboer utrolig høyt, og føler han er den beste sambeoeren i verden..
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Åh sÅ godt Å endelig lese noen gode ord om partneren <3
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 24. juni 2012 #6 Skrevet 24. juni 2012 vi også har det sånn<3 og tone og aksel hehehehe ..._måtte bare_
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #7 Skrevet 24. juni 2012 Skulle ønske jeg kunne skrive det sånn, men det kan jeg ikke:( Men glad for dere som har det slik
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #11 Skrevet 24. juni 2012 Så heldig vil jeg også være med neste den neste mannen som kommer inn i livet mitt! Så godt å lese sånne innlegg innimellom alle de triste her! Viktig å huske at det kan være så bra også! Takk for positiv lesning, HI
Gjest Trulte med to små Skrevet 24. juni 2012 #12 Skrevet 24. juni 2012 Jeg er også veldig heldig med min kjære! Vi har vært sammen i over 7 år og selv med opp og nedturer har det aldri gått en dag uten at vi har sagt at vi elsker hverandre. Livet er ikke rosenrødt for noen, men det hjelper med to stykker som drar i samme retning, er likeverdige og vet å sette pris på hverandre. Hurra for kjærligheten! <3
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 24. juni 2012 #13 Skrevet 24. juni 2012 Jeg er også superheldig med min kjære Vi er nygift og nyter hvetebrøds dagene. Vi har 2 barn og begge er i full jobb så hervdagen den er travel, men vi tar oss alltid tid til og pleie forholdet lit eksta etter at ungene har lagt seg, det trenger ikke være rare greiene, men bare sitte i armkroken hans, spise en sen kvelds/middag eller se en film sammen Det er ivertfall nok til at vi holder liv i forholdet og at vi elsker hverandre svært høyt og vil leve samme for resten av livet Jeg er veldig heldig med mannen min han er snill, verdens beste pappa, arbeidsom og godt likt av alle. Jeg vet at han gjør hva som hels for at jeg og barna skal ha det godt. Vi er ikke rike men er rike på kjærlighet, jeg er rett og slett lykkelig;))))))))
Fomle84 Skrevet 24. juni 2012 #14 Skrevet 24. juni 2012 : ) Meget fornøyd med min mann og, godt og se at vi er flere : )
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #15 Skrevet 24. juni 2012 Jaja...slik går nå dagene...boooring!!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. juni 2012 #16 Skrevet 24. juni 2012 Så godt å lese et positivt innlegg Jeg har også en herlig samboer som jeg elsker kjempe høyt og vet at han elsker meg tilbake Vi gifter oss neste år og jeg er så glad for hver dag jeg får med ham! Jeg gleder meg til hver natt vi skal sove i samme seng og hver dag/kveld han kommer fra jobb. Vi har også krangler og diskusjoner, og han har selvfølgelig ting jeg liker mindre, men vet at gresset ikke er grønnere siden vi har vært fra hverandre og vet at det bare er bagateller i hverdagen. Jeg vet at alt jeg har plutselig kan bli tatt fra meg. Og da har jeg ingenting å verken glede meg over eller irritere meg over. Livet er til for å leves og ikke for å vente at på ting blir bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå