Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Altså han er for uhygienisk for meg! Jeg dusjer hver dag, vasker meg på hendene etter hvert dobesøk og pluss noen flere ganger daglig grunnet andre ting. Mannen vasker seg kun på hendene om han har vært på do og bæsja og ikke ellers. Men det værste er at han ikke tørker bort driten ordentlig etterhan har vært på do! Det lukter!! Ikke tørker han seg bak i rumpa når han har dusjet heller.. Han spyler heller ikke skikkelig. Han tar såpe på hånda og gnikker bak i der, men han mener vannet som renner fra ryggen tar bort såpa og det som er igjen i rompa. Men det er ikke nok!!! Har prøvd å sagt det til han også. Til ingen nytte:( Dette sliter skikkelig, siden jeg syns han er regelrett hæslig når han er sånn! Igår hadde han vært i dusjen igjen, men jeg syns fremdeles ikke han luktet godt.. Da vi la oss og han sovna, så tok jeg en hånduk og tørket han i rompa (måtte det siden jeg syntes det lukta sånn) Måtte skjekke.. Og tror dere ikke håndduken ble full av bæsj! :oo *spy* Tok vare på hånduken til idag for å vise han. Han somsagt prøvd å tatt det opp tidligere også, uten hell. Så nå viste jeg han håndduken og spurte om han mente dette var greit. Og om han ikke respekterer meg (eller seg selv nok) til å gjøre nødvindige tiltak for at dette ikke skal skje.. Og dere kan tru han klikka.. Noe jeg forstår godt. Må være utrolig ubehagelig å bli utsatt for noe sånt. Både for han og for meg. Verst for han sikkert:s Men nå har det foregått sååå lenge.. Orker ikke mere! Han kjøpt lufa til han som han skulle bruke, bedd han om å fjerne hårene i rumpa, bedt han om å spyle seg skikkelig bak der når han har såpa inn (kanskje to ganger også) og tørke seg der når han er ferdig. Nå virker det som om han bare blander såpe, basj og litt vann.. Og lar det være der.. DEILIG!! Ah, hjelp!
Silly80 Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Glad jeg ikke har en mann som ikke er oppdratt på den måten.. hehe
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Du tørker en vokser mann bak når han sover? :-O Plutselig virker mine problemer veldig små...
Gjest Miryks Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Du kan da umulig respektere HAM når du tørker ham i ræva som om han skulle være 2 år? Har vanskelig for å tro at en voksen, oppegående mann driver på slik, men... Hva vet vel jei.... (Jei skrevet med "i" med vilje, så ikke noen nazier skal pirke på meg)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Seriøst? Har hygienekravene hans dalt ETTER dere ble samboere? Eller har dine krav økt etter at den første forelskelsen har blitt borte? Hvis det du beskriver er sant, er det jo rett og slett ufyselig.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #6 Skrevet 24. juni 2012 Han hadde jeg ganske enkelt ikke klart å dele seng med! Jeg hadde lagt meg på et annet rom, og nektet å berøre han på noen måte før han innførte normal hygiene. Men han må da bli sår i baken av å gå rundt med bæsj døgnet rundt???
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #7 Skrevet 24. juni 2012 Fy faen...hiv grisen på huet og ræva ut av huset!!!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 24. juni 2012 #8 Skrevet 24. juni 2012 Noget utradisjonell fremgangsmåte, men skjønner deg godt! Fyyy fader så ekkelt!!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #9 Skrevet 24. juni 2012 Æsj, det der var utrolig ekkelt. Er det virkelig mulig å vÆre så grisete? Eller forresten, jo, det er det nok. Har en svigerfamilie som ikke er så langt unna det der.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 24. juni 2012 #10 Skrevet 24. juni 2012 Du kan da umulig respektere HAM når du tørker ham i ræva som om han skulle være 2 år? Har vanskelig for å tro at en voksen, oppegående mann driver på slik, men... Hva vet vel jei.... (Jei skrevet med "i" med vilje, så ikke noen nazier skal pirke på meg) Jeg hadde hatt vansker med å respektere en normalt oppegående mann med så tvilsom hygiene.
Gjest Miryks Skrevet 24. juni 2012 #11 Skrevet 24. juni 2012 Du kan da umulig respektere HAM når du tørker ham i ræva som om han skulle være 2 år? Har vanskelig for å tro at en voksen, oppegående mann driver på slik, men... Hva vet vel jei.... (Jei skrevet med "i" med vilje, så ikke noen nazier skal pirke på meg) Jeg hadde hatt vansker med å respektere en normalt oppegående mann med så tvilsom hygiene. Det er da virkelig HI's valg om hun vil være med gubben og dermed "akseptere" at han driver på sånn - om dette nå i det store og hele er sant. Jeg hadde forlatt forholdet for lenge siden om gubben ikke eide personlig hygiene...
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 24. juni 2012 #12 Skrevet 24. juni 2012 Du kan da umulig respektere HAM når du tørker ham i ræva som om han skulle være 2 år? Har vanskelig for å tro at en voksen, oppegående mann driver på slik, men... Hva vet vel jei.... (Jei skrevet med "i" med vilje, så ikke noen nazier skal pirke på meg) Jeg hadde hatt vansker med å respektere en normalt oppegående mann med så tvilsom hygiene. Det er da virkelig HI's valg om hun vil være med gubben og dermed "akseptere" at han driver på sånn - om dette nå i det store og hele er sant. Jeg hadde forlatt forholdet for lenge siden om gubben ikke eide personlig hygiene... Du skriver først at HI umulig kan respektere mannen sin om hun tørker ham i ræva som en toåring. Og jeg svarer at jeg hadde hatt vansker med å respektere enn sånn mann (og dermed skjønner at HI behandlet ham som en toåring for å få frem et poeng).
Gjest Miryks Skrevet 24. juni 2012 #13 Skrevet 24. juni 2012 Du kan da umulig respektere HAM når du tørker ham i ræva som om han skulle være 2 år? Har vanskelig for å tro at en voksen, oppegående mann driver på slik, men... Hva vet vel jei.... (Jei skrevet med "i" med vilje, så ikke noen nazier skal pirke på meg) Jeg hadde hatt vansker med å respektere en normalt oppegående mann med så tvilsom hygiene. Det er da virkelig HI's valg om hun vil være med gubben og dermed "akseptere" at han driver på sånn - om dette nå i det store og hele er sant. Jeg hadde forlatt forholdet for lenge siden om gubben ikke eide personlig hygiene... Du skriver først at HI umulig kan respektere mannen sin om hun tørker ham i ræva som en toåring. Og jeg svarer at jeg hadde hatt vansker med å respektere enn sånn mann (og dermed skjønner at HI behandlet ham som en toåring for å få frem et poeng). Og det står jeg fast ved. Jeg hadde forlatt fyren, men jeg hadde ikke nedverdiget ham sånn på den måten.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 24. juni 2012 #15 Skrevet 24. juni 2012 Aj:-O Hva med å kjøpe en pakke voksenbleier på apoteket, så slipper han å gå på dass også...? ;-) Neida, stakkars deg sier jeg bare.......
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 24. juni 2012 #16 Skrevet 24. juni 2012 Tips! Lese denne tråden mens man spiser sjokoladepudding, er ikke et direkte sjakktrekk. Herregud så ekkelt! Dårlig hygiene er nasty på alle nivå. Det der hadde jeg aldri orket å dele seng med. Kan jeg bare følge opp med at jeg måtte trekke på smilebåndet litt også? Bildet av deg som løper etter naken gubbe med håndkle i ene hånden og lufa i den andre, ble liksom fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #17 Skrevet 24. juni 2012 Hva er en lufa? Ellers var dette bare ekkelt! Har hygienen hans alltid vært så dårlig, eller er det kommet litt etterhvert? Han kan jo ikke være helt frisk som syns at dette er ok oppførsel!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #18 Skrevet 24. juni 2012 Jeg ble etter hvert som jeg leste HI's innlegg sittende og le - trodde det var et trolleinnlegg (de kommer jo ofte søndager...). Men herlighet, hvis dette er reelt... jeg hadde ikke taklet å leve med en slik mann. Jeg slo opp en gang med en mann, og en av de tingene som medvirket var faktisk hans hygiene - som var uendelig mye bedre enn det HI beskriver. Jeg kan synes det er godt at en mann lukter mann, og svettelukt kan til og med være sexy.... men det er en forutsetning av at det er ny svette på en mann som ellers er hygienisk! Hvis dette er reelt så må du bare sette ned foten og kreve endring fra mannens side umiddelbart, HI! Er det mulig at "oppegående" personer har så dårlig hygiene? Hvis det stemmer som du skriver, så burde han jo etter hvert få tilbakemelding fra arbeidsplassen om sin dårlige hygiene...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #19 Skrevet 24. juni 2012 Jeg ble etter hvert som jeg leste HI's innlegg sittende og le - trodde det var et trolleinnlegg (de kommer jo ofte søndager...). Men herlighet, hvis dette er reelt... jeg hadde ikke taklet å leve med en slik mann. Jeg slo opp en gang med en mann, og en av de tingene som medvirket var faktisk hans hygiene - som var uendelig mye bedre enn det HI beskriver. Jeg kan synes det er godt at en mann lukter mann, og svettelukt kan til og med være sexy.... men det er en forutsetning av at det er ny svette på en mann som ellers er hygienisk! Hvis dette er reelt så må du bare sette ned foten og kreve endring fra mannens side umiddelbart, HI! Er det mulig at "oppegående" personer har så dårlig hygiene? Hvis det stemmer som du skriver, så burde han jo etter hvert få tilbakemelding fra arbeidsplassen om sin dårlige hygiene... Hehe, hadde det ikke vært for at jeg har en eks som var like uhygienisk, så hadde jeg trodd det var ett trolleinnlegg Her utviklet det seg etter hvert. I starten da vi ble kjærester var han rensligheten selv, men etter mindre enn 1 år i forholdet, så ble han slik som mannen til HI, kanskje enda verre mtp at han bare dusjet seg annen hver uke. I starten flyttet jeg ut av soverommet, videre kastet jeg han ut av leiligheten. Men når sant skal sies, så var ikke urensligheten den eneste årsaken til utkastelse;-))
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #20 Skrevet 24. juni 2012 Min mann (gift i 8 år) spiser bussemenn, pisser over hele doen, han kjører trailer (langtransport) Og når han kommer hjem, er han kåt og vil ha noe. Men seriøst jeg har ikke lyst på 5 dager gammel ost Men er så utrolig ekle noen ganger!! Pluss at min kjære aldri tørker tissen, røyker drikker cola og pusser aldri tennene. Har gitt opp
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #22 Skrevet 24. juni 2012 Hehe, måtte virkelig le jeg også når jeg leste dette. Her var det en ganske detaljert beskrivelse av mannen i dusjen, så jeg så bildene fra dusjen og vaksinga i hodet.... Men for å bli mer seriøs.... om han lukter ETTER å ha dusja, da er det ille, æsj. Og du har sagt fra til han, vist han, tom tørka han,.... du har gjort det meste du kan gjøre virker det som, hva annet kan du gjøre... Han virker håpløs rett og slett!
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 24. juni 2012 #23 Skrevet 24. juni 2012 Min mann (gift i 8 år) spiser bussemenn, pisser over hele doen, han kjører trailer (langtransport) Og når han kommer hjem, er han kåt og vil ha noe. Men seriøst jeg har ikke lyst på 5 dager gammel ost Men er så utrolig ekle noen ganger!! Pluss at min kjære aldri tørker tissen, røyker drikker cola og pusser aldri tennene. Har gitt opp åh fy fader, nå ble jeg seriøst kvalm.. Hvorfor orker du å leve med det der? *grøss*
Gjest MMJ Skrevet 24. juni 2012 #24 Skrevet 24. juni 2012 Min mann (gift i 8 år) spiser bussemenn, pisser over hele doen, han kjører trailer (langtransport) Og når han kommer hjem, er han kåt og vil ha noe. Men seriøst jeg har ikke lyst på 5 dager gammel ost Men er så utrolig ekle noen ganger!! Pluss at min kjære aldri tørker tissen, røyker drikker cola og pusser aldri tennene. Har gitt opp WHAT!!!!! Det er det kvalmeste jeg har hørt! Det hadde bliitt null "action i senga" hadde han vært min mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå