Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Må være brukervennlig og helst ikke av det dyreste slaget. Noen som har noen å anbefale? Han kan nesten lese så det bør være med display så han kan velge ut sangene. Det er kanskje det på alle?? Uff, lit clueless på det området;)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Noen som har denne? http://www.elkjop.no...huffle-2gb-solv HI
Kamomille Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 vi har Ipod shuffle til våre barn. Den fungerer helt greit, men det er litt vanskelig for de å "spole" fram til riktig cd/sang. Jeg har Ipod nano. Ville kanskje gått for en Ipod touch hvis jeg kunne velge. men da er man jo i et helt annet prisleie......
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Fatter ikke helt hva en 5-åring skal med I-pod, jeg da........
Rivjernet Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Fatter ikke helt hva en 5-åring skal med I-pod, jeg da........ Da har du sikkert ikke en 5-åring i hus?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #6 Skrevet 24. juni 2012 Fatter ikke helt hva en 5-åring skal med I-pod, jeg da........ Da har du sikkert ikke en 5-åring i hus? Joda.... har både en 8-åring og en 5-åring... og en enda yngre en også... ikke er vi foreldrene spesielt gamle og "avlegs" heller...
Rivjernet Skrevet 24. juni 2012 #7 Skrevet 24. juni 2012 Ja da syns jeg det er merkelig at du reagerer på at en 5-åring får seg ipod ?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #8 Skrevet 24. juni 2012 Fatter ikke helt hva en 5-åring skal med I-pod, jeg da........ Spille musikk og spill, vil jeg tro. Er det rart for en femåring?
Gjest 5 andre Skrevet 24. juni 2012 #9 Skrevet 24. juni 2012 Fatter ikke helt hva en 5-åring skal med I-pod, jeg da........ Da har du sikkert ikke en 5-åring i hus? Joda.... har både en 8-åring og en 5-åring... og en enda yngre en også... ikke er vi foreldrene spesielt gamle og "avlegs" heller... Det er ikke alle som har cd-spiller og radio, og musikk og lydbøker er en kjekk ting - også på tur Derfor ønsker vi at våre barn skal få iPod.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #10 Skrevet 24. juni 2012 Vil virkelig anbefale ipod touch. Vi har ei på 8,5 og ei på 5 som har hver sin. Har lagtinn både spill, sanger og lydbøker til dem, og de elsker spillerne sine:) Du som sier du ikke skjønner hva en 5 åring skal med det, har du sett og prøvd en ipod touch noen gang? Mer brukervennlig mp3 spiller skal du lete lenge etter.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #11 Skrevet 24. juni 2012 Tusen takk for svar. Skal sjekke ut touch i morgen:) Mitt barn har desverre "arvet" min bilsyke ser det ut til. Er blitt kvalm i det siste i bilen. Min beste venn til jeg fikk lappen selv var en discman, og siden det blir litt kjøring nå i sommer hit og dit(mest småturer, men syk likevel) skal jeg prøve det samme på barnet. Jeg viste ikke at det var aldersgrense for å høre på musikk?? Når det kommer til bilsyke har det en del med krystaller blant annet å gjøre(samme som balanse) og da er det musikk På øret som gjelder og ikke musikk i bilen. Det var ihvertfall min erfaring. Undødvendig med slike kommentarer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå