Gå til innhold

I-pod anbefaling noen? Til en 5-åring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må være brukervennlig og helst ikke av det dyreste slaget. Noen som har noen å anbefale? Han kan nesten lese så det bør være med display så han kan velge ut sangene. Det er kanskje det på alle?? Uff, lit clueless på det området;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har Ipod shuffle til våre barn.

Den fungerer helt greit, men det er litt vanskelig for de å "spole" fram til riktig cd/sang. Jeg har Ipod nano.

Ville kanskje gått for en Ipod touch hvis jeg kunne velge. men da er man jo i et helt annet prisleie......

Skrevet

Fatter ikke helt hva en 5-åring skal med I-pod, jeg da........

Skrevet

Da har du sikkert ikke en 5-åring i hus?

Skrevet

Joda.... har både en 8-åring og en 5-åring... og en enda yngre en også...

ikke er vi foreldrene spesielt gamle og "avlegs" heller...

Skrevet

Ja da syns jeg det er merkelig at du reagerer på at en 5-åring får seg ipod ?

Skrevet

Spille musikk og spill, vil jeg tro. Er det rart for en femåring?

Gjest 5 andre
Skrevet
Joda.... har både en 8-åring og en 5-åring... og en enda yngre en også... ikke er vi foreldrene spesielt gamle og "avlegs" heller...

Det er ikke alle som har cd-spiller og radio, og musikk og lydbøker er en kjekk ting - også på tur :) Derfor ønsker vi at våre barn skal få iPod.

Skrevet

Vil virkelig anbefale ipod touch. Vi har ei på 8,5 og ei på 5 som har hver sin. Har lagtinn både spill, sanger og lydbøker til dem, og de elsker spillerne sine:)

Du som sier du ikke skjønner hva en 5 åring skal med det, har du sett og prøvd en ipod touch noen gang? Mer brukervennlig mp3 spiller skal du lete lenge etter.

Skrevet

Tusen takk for svar. Skal sjekke ut touch i morgen:)

Mitt barn har desverre "arvet" min bilsyke ser det ut til. Er blitt kvalm i det siste i bilen. Min beste venn til jeg fikk lappen selv var en discman, og siden det blir litt kjøring nå i sommer hit og dit(mest småturer, men syk likevel) skal jeg prøve det samme på barnet.

Jeg viste ikke at det var aldersgrense for å høre på musikk?? Når det kommer til bilsyke har det en del med krystaller blant annet å gjøre(samme som balanse) og da er det musikk På øret som gjelder og ikke musikk i bilen. Det var ihvertfall min erfaring. Undødvendig med slike kommentarer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...