Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Vi alle vet at tiden vi har ikke er ubegrenset. Tenker du noen gang på hvordan du vil disponere tiden din, drømmer og mål i livet? Eller lever du som du har ubegrenset tid, og har mer enn nok av tid til å sløse den bort på unødvendige tanker og gjøremål. F.eks gå på jobb i en jobb du egentlig ikke liker. Være i et forhold du vet ikke er riktig.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Prøver å leve her og nå og nyte alle øyeblikk.. men ser også litt fremover. Skal studere for å kunne jobbe med det jeg liker og samtidig tjene mer som gir sønnen min og meg mer å rutte med. Vet at alt kan bli sveipet bort på null komma niks, da kjæresten min ble drept mens jeg gikk gravid. Men jeg kan ikke dra på tivoli hver dag eller bare ha kosedager hjemme for det... Prøver å leve så "normalt" som mulig. Stoppe å nyte de små øyeblikkene samtidig som jeg tenker fremover. ved å sikre min fremtid, sikrer jeg også lillegutt sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå