Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Jeg skal på fest om ett par uker med jobben. Sluttet på pillen for 6 uker siden. Fikk blødning etter p-pille slutt som varte i en dag, etter dette har jeg ikke sett snurten av en blodflekk engang. Jeg har ingen mistanke om at jeg er gravid, da jeg ikke har noen symptomer. Bør jeg likevel ta en test før jeg drikker på denne festen, tilfelle? Dette hvis mensen ikke kommer innen den tid da såklart. Hadde jeg vært gravid burde jeg hatt noen symptomer evt. Kan legge til at jeg og sambo har hatt regelmessig sex.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Jeg gjorde aldri det. jeg tok først test når jeg fikk symptomer på graviditet som f.eks kvalme, ømmebryster m.m:)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Man kan fint være gravid uten symptomer. Jeg hadde ingen anelse med yngste. Jeg ville absolutt tatt en test.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Jeg gjorde det, skulle på fest 5 dager før jeg skulle ha mensen. Tenkte at det kanskje ville være for tidlig å teste, men det var det visst ikke. Endte opp med at jeg kjørte den kvelden!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Jeg ville også tatt en test. Så du er sikker på at du evt ikke er gravid:) Får håpe du ender opp som sjåfør den kvelden;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå