Gå til innhold

Sende i postoppkrav (selger på finn.no)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt ut noe for salg på finn.no, og har nå blitt kontaktet av en dame som lurer å om jeg kan sende i postoppkrav. Jeg har aldri gjort det før, og er litt usikker på om det er lurt. Hva om hun ikke henter pakken?

Er det noen andre måter som er bedre å gjøre dette på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg undersøkte dette en gang og gadd ikke. Ville blitt dyrt for meg om flere ikke hentet ut varene.

Skrevet

Skal vel gå an å fryse betalingen på finn til hun har mottatt pakken? Eller tar jeg feil? Postoppkrav er dyrt for kjøperen, koster over hundre kroner det.. Hadde aldri giddet å handle noe på finn med postoppkrav:/

Skrevet

Jeg sender ikke på den måten når jeg har solgt på grunn av at det er veldig dyrt og som jeg har lest på nett mange ganger er det ofte at kjøper da ikke henter ut pakken på grunn av det og man som selger da sitter mes stort tap.

De får enten betale porto på forhånd, hente selv eller kjøpe hos noen andre.

Skrevet
Skal vel gå an å fryse betalingen på finn til hun har mottatt pakken? Eller tar jeg feil? Postoppkrav er dyrt for kjøperen, koster over hundre kroner det.. Hadde aldri giddet å handle noe på finn med postoppkrav:/

Fryse betalingen på finn? Hvordan gjør man det?

Skrevet

Ikke gjør det. Henter ikke kjøperen pakken må du betale.

Skrevet
Fryse betalingen på finn? Hvordan gjør man det?

Bruk Finn.no sin betalingstjeneste

Kjøper betaler til denne tjenesten ( avtalt pris med frakt etc .)

Selger sender varen

kjøper bekrefter mottak og at varen er ok til betalingstejensten

Betlaingstjenesten betaler penger til selger

hvis varen ikke er som avtalt kan man holde igjen pengene, og klage gjennom denne tjenesten, anbefales, trykt og greit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...