Dorrimor ♂♂ Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Noen som bruker d? Hører så mye bra om d, m har ikke prøvd d siden jeg var barn. Er d bra trening? Og bør man kjøpe ring m eller uten vekter på?
Jojo x3 Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Jeg har brukt og hatt god effekt ved at håndtakene(love handles:-)) ble mindre og magen strammere! Men man må ha ring med vekter for å få rask oggod effekt av det.
Von Hertelhofen Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Det har virket litt på meg. Merker at "kjernemusklene" blir sterkere. Jeg vet ikke med sykkelringene, for samtidig som jeg rocket, så gikk jeg også på diett. Så om det var nok kombinasjonen rocking/diett som funket for meg
Fire småtroll Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Ja, de er veldig effektive, men de må jo brukes da Kjenner mange som har en stående å støve ned i kjelleren, da virker det ikke... Jeg merker godt at midjen blir fastere, den kjennes og ser mye bedre ut. Det er gjort undersøkelser på dette også, her f.eks http://iform.nu/trening/treningsformer/resultater-med-rockering Du må kjøpe en med vekter i, ellers må du bruke uhyggelig mye tid for å få samme effekt. Du finner de i hver eneste sportsbutikk i landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå