Gå til innhold

Tips til å slanke bort mage og hofter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet at det ikke er mulig å punktslanke seg, men jeg har en ulempe med kroppen slik at jeg KUN legger på meg rundt magen og hoftene, ikke ellers. Vi har hatt labert sexliv i litt over 1 år, og nå har mannen endelig kommet med grunnen - han synes jeg har blitt lite attraktiv etter at jeg har lagt på meg noen kilo (lå med brukket bein ifjord og la på meg litt i "problemområder"). Så nå vil jeg gjerne få vekk noen få kilo. Hete tips ønskes :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gren kondisjon et par gode økter i uka, løping, sykling, dansing, roing m.m. Det får fettet på kroppen til å minke jevnt over.

Legg til et par styrkeøkter, som tar alle muskelgrupper, for å stramme opp, bedre kroppsfasongen og få økt forbrenning!

Skrevet

Huff stakkars deg. For en mann som virkelig Jan mene såpass at han ikke vil ha sex pga det, unnskyld meg men han ble små i mine øyne. Men Nå kjenne eg ikke resten av han i vet jo ikke hvordan han er da...

Ang spm ditt så ville jeg tro du tar fort av der ved vanlig trening, iom det er der du legger på deg.

Kondisjon og kjernemuskulaturtrening. Bli med på oppsatt styrketrenings timer på et treningssenter. Det motiverer mye!

Evnt forhør deg der, mange flinke instuktører rundt omkring.

Masse lykke til!

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Løpeløpegågå, løpe,løpe, gå, gå! Ut og beveg deg, jente :)

Skrevet

Jeg har ett par veninner og en mor som syns rockering med vekter ga utrolig god effekt på det området:) Tenker jeg skal prøve det selv også, etterhvert;)

Skrevet

Kut ut gjemmelaget pitsa.

Skrevet

Hei

Det er absolutt mulig å slanke vekk fett fra magen og hoftene!

Det finnes flere fettutløsende matvarer som øker insulinet og blodsukkeret ditt som igjen fører til at man pakker på kilo med kilo på magen. Kutt ut de og du kommer til å merke resultater med en gang.

Jeg ser flere anbefaler løping som en god måte å slanke seg på.

Det er ILANGT IFRA den raskeste måten å bli kvitt magefettet og fettet rundt hoftene på.

Jeg har laget en gratis presentajson på hjemmesiden min www.BliKvittMagefettet.no,

som jeg tror du kommer til å like

Den viser deg den raskeste måten å miste magefettet ditt og få en flat mage:

www.gratispresentasjon.blikvittmagefettet.no/damer

(bare kopier linken inn i et nytt nettleservindu)

Lykke til!

Marius Martinsen

Skrevet

Sikkert en bra video, men sååå lang . Kan du skrive litt om den, de viktigste tingene?

Takk.

Skrevet
Sikkert en bra video, men sååå lang . Kan du skrive litt om den, de viktigste tingene? Takk.

"Pitsa", her var det ikke snakk om hva man skal ha på lørdagskvelden, her var det altså spm om trening, og jeg støtter en annen oppi her.

Løpe og gå, det har hjulpet meg i vektnedgangen min. Har forøvrig gått mye på fjelltur, og tror det er det som har gjordt susen. Her legger det seg også på mage og hofter

Skrevet (endret)

Ja, 14 minutter er en evighet :P

Her er 4 viktige ting du MÅ forstÅ hvis du noen gang skal greie Å miste magefettet ditt og fÅ en slank mage

1. Mye av sÅkalt ”helsemat” er faktisk godt gjemt søppelmat som faktisk kan stimulere deg til Å legge pÅ deg enda mer magefett… Likevel fortsetter slankeindustrien Å lyve til deg slik at de kan maksimere fortjenesten sin.

Den aller største synderen nÅr det kommer til mat som i all hememlighet gjør deg fet er fullkorn. Det stemmer, maten som nesten alle slankeguruen og fitnessmagasinene hevder er ultrasunt er faktisk den største synderen nÅr det kommer til vektøkning, spesielt rundt magen.

Kroppene vÅre har ikke utviklet seg nok til Å greie Å takle fullkornet (denne typen mat fantes ikke i den tiden vi var huleboere). SÅ istedet for at kroppen din aksepterer maten og hjelper deg Å brenne fett, tar den istedet og motstÅr det, noe som gjør insulinet og blodsukkert ditt øker drastisk, som fører direkte til at du legge pÅ kilo pÅ kilo med magefett.

Hvis du bare kutter ut fullkorn fra kostholdet ditt, vil du enkelt minst 5 kilo med sta magefett denne mÅneden.

2. Situps og andre mageøvelser er faktisk den MINST effektive mÅten for Å fÅ en smal midje.

3. Kjedelig, repetitiv utholdenhetstrening er IKKE den beste mÅten til Å brenne fett og fÅ en stram mage.

Videoen gÅr inn i mer detalje pÅ alle disse tre punktene...

Superawesome bonus-tips (jeg annonserer dette i slutten av videoen:

De 25 første som ankommer siden min fÅr en gratis coachingtime med meg hvor vi finner den raskeste mÅten for Å bli kvitt magefettet.

For Å fÅ den gratis coachingtimen med meg for Å bli kvitt magefettet, gÅ til...

www.gratispresentasjon.blikvittmagefettet.no/damer

....og skriv inn telefonnummeret ditt.

Lykke til!

Marius Martinsen

Endret av Marius Martinsen
Skrevet

Jeg anbefaler zumba og rokkering! Genialt! :)

Gjest AnneS
Skrevet

ZUMBA!!!!! Morsomste treningsformen jeg vet om :) Kombinert med et sunt kosthold. Jeg mistet 30 kg på den måten på under et år, og holder meg fremdeles på samme vekt. Gikk fra midjemål på 110 cm til 75 cm :)

Skrevet

ZUMBA!!!!! Morsomste treningsformen jeg vet om :) Kombinert med et sunt kosthold. Jeg mistet 30 kg på den måten på under et år, og holder meg fremdeles på samme vekt. Gikk fra midjemål på 110 cm til 75 cm :)

Var du på timer eller hjemme med DVD?

Noe spes kosthold? Va definere du som sunt liksom;) vil ned 20 kg og va d samme rundt midjen:)

Skrevet

Jeg kan kun trene hjemme, av diverse årsaker. Har ikke tilgang til tredemølle, og mannen jobber turnus, vanligvis kommer kveldsvaktene hans på andre dager enn ungenes trening og kulturskole, sånn at jeg ikke har anledning til å løpe meg en lang tur på kvelden. Zumba hørtes artig ut, skal teste ut det. Og forresten, det er ikke snakk om 20 kilo, men mer 5-6 kilo jeg må ned. Har BMI på 22.5, så er ikke overvektig, men fettet er ujevnt fordelt på kroppen!

HI

Skrevet

Noen får mest av fettlagrene rundt mage og hofter, andre får de mer jevnt fordelt, men å slanke seg hjelper uansett. Flere kalorier ut enn inn, utholdenhetstrening for å øke forbrenningen og styrketrening for å stramme opp og bygge muskler som øker forbrenningen.

Ta det rolig, uten sære kurer. Det er ikke gjort på en uke, men du kommer i mål.

Skrevet

Marius:litt skeptisk til å legge igjen tlf nr,selv om det hadde vært interressant..

Skrevet

Ja, ser den...

Telefonnummeret er der slik at jeg kan kontakte de som er interessert : )

Du kan sende meg en melding på dette forum, om du er mer komfortable med det.

Skrevet

Den videon minte om TV-shop :P

Hoder meg til ab-cirkle pro jeg ;) (men jeg eier ikke magemuskler). Itilegg til at her funker det å gå mye, ut å gå i terreng, og spise normal husmannskost og kutte ut mesteparten av godteri og brus :)

Gjest AnneS
Skrevet
Var du på timer eller hjemme med DVD? Noe spes kosthold? Va definere du som sunt liksom;) vil ned 20 kg og va d samme rundt midjen:)

Jeg går på timer ja, mye morsommere :)

Når det gjelder kostholdet startet jeg på Grete Roede og fulgte tipsene derifra. Gikk ned alt fra 0,5-1,5 kg i uken :) Det som er så fint med GR er at all mat er lov, men man lærer seg å passe på mengden :) Ble overrasket over hvor mye jeg kunne spise og gå ned faktsik.

Skrevet
Ja, 14 minutter er en evighet :P Her er 4 viktige ting du MÅ forstÅ hvis du noen gang skal greie Å miste magefettet ditt og fÅ en slank mage 1. Mye av sÅkalt ”helsemat” er faktisk godt gjemt søppelmat som faktisk kan stimulere deg til Å legge pÅ deg enda mer magefett… Likevel fortsetter slankeindustrien Å lyve til deg slik at de kan maksimere fortjenesten sin. Den aller største synderen nÅr det kommer til mat som i all hememlighet gjør deg fet er fullkorn. Det stemmer, maten som nesten alle slankeguruen og fitnessmagasinene hevder er ultrasunt er faktisk den største synderen nÅr det kommer til vektøkning, spesielt rundt magen. Kroppene vÅre har ikke utviklet seg nok til Å greie Å takle fullkornet (denne typen mat fantes ikke i den tiden vi var huleboere). SÅ istedet for at kroppen din aksepterer maten og hjelper deg Å brenne fett, tar den istedet og motstÅr det, noe som gjør insulinet og blodsukkert ditt øker drastisk, som fører direkte til at du legge pÅ kilo pÅ kilo med magefett. Hvis du bare kutter ut fullkorn fra kostholdet ditt, vil du enkelt minst 5 kilo med sta magefett denne mÅneden. 2. Situps og andre mageøvelser er faktisk den MINST effektive mÅten for Å fÅ en smal midje. 3. Kjedelig, repetitiv utholdenhetstrening er IKKE den beste mÅten til Å brenne fett og fÅ en stram mage. Videoen gÅr inn i mer detalje pÅ alle disse tre punktene... Superawesome bonus-tips (jeg annonserer dette i slutten av videoen: De 25 første som ankommer siden min fÅr en gratis coachingtime med meg hvor vi finner den raskeste mÅten for Å bli kvitt magefettet. For Å fÅ den gratis coachingtimen med meg for Å bli kvitt magefettet, gÅ til... www.gratispresentasjon.blikvittmagefettet.no/damer ....og skriv inn telefonnummeret ditt. Lykke til! Marius Martinsen

Ojojojojojoj, her var det mye rart gitt!

Kanskje du kan fortelle litt om hvilken utdannelse du har, og hva du bygger pÅstandene dine pÅ annet enn kommersielle utrop fra tilhengere av lavkarbo og steinalderdietten?? Hvilken annen erfaring har du innen veiledning i trening og kosthold enn hva som har fungert for deg?

Og i den videoen din kommer du jo virkelig ikke med noen som helst forslag til øvelser eller mat som skal hjelpe til Å fÅ i gang forbrenningen... som du jo lover i starten av videoen at du skal komme tilbake til. Dette gjør det litt vanskelig Å argumentere mot deg... men Å kutte ut fullkorn (til fordel for raffinerte produkter da, eller??) er jo HELT bak mÅl! Eneste punkt jeg er enig i er at slankepiller er penger i søpla...

Har du NOEN annen agenda enn Å fÅ tak i telefonnummer til ulike jenter for Å avtale Å møte dem for en sÅkalt gratis coachingsamtale?

Hadde faktisk vært interessant Å møte deg bare for Å ta en skikkelig diskusjon og høre hva du mener du kan, og hva du baserer pÅstandene dine pÅ.... :-P

Skrevet

Ser det er flere på dette forumet som har meldt interessen sin.

Hvis du ønsker en gratis coahcingsamtale for å finne den raskeste veien til å bli kvitt magefettet og få en slank mage kan du enten få til

gratispresentasjon.blikvittmagefettet.no/damer

eller du kan ringe meg/sende meg en melding på 48140915.

Jeg har bare 14 plasser igjen, håper du tar initiativ trådstarter!

Marius Martinsen

Takker for tips i ditt innlegg nr 1. Men vær så snill, og ikke kupp tråden for drive kommersiell reklame på bakgrunn av mitt problem! Hvis du leser forumreglene, er det ikke lov med kommersielle annonser eller reklame på forumet.

HI

Skrevet (endret)

@ ***Curious***<3-

juni2012<3

Tviler på at det er verdt tiden min å diskutere med deg; det virker som du allerede har gjort deg opp en formening.

Men skal forandre de løftene, det har du rett i.

Til de som er interessert i hvorfor fullkorn øker magefettet ditt er den korte forklaringen allerede forklart ovenfor. Som et resultat er 75% av den norske befolkningen glutenintolerante. Raffinerte produkter er selvfølgelig enda værre.

Men må nok takke nei takk til en livlig diskusjon med deg...

@ HI

Den er grei : )

Endret av Marius Martinsen
Skrevet

Hehe 75% ja... og hvor tar du det tallet fra??? :-D

Et helt liv med trening, trenerutdannelse i 2 idretter, jobb som fysioterapeut (også med pasienter med overvektsproblematikk) og utdannelse innen idrettsernæring gjennom olympiatoppen gjør at jeg nok hadde kommet til bordet med mine egne meninger ved en diskusjon ja.... Men skjønner at du ikke tar sjansen, Daniel... ehm Marius;-) Hadde vel ikke jeg heller gjort om jeg var en liten guttunge på 19 :-P

Hva mener du man skal erstatte fullkornsprodukter med for å oppnå tilfredstillende næringsinntak og inntak av fiber i den norske kosten?

I et normalt norsk kosthold er brød den viktigste kilden til både jern, fiber, langsomme karbohydrater og flere vitaminer.... Skal en del omveltninger til i hverdagen for å gjennomføre dette.

Hehe, greit å ha litt tidsfordriv i påvente av fødsel her :-D

Skrevet

Og det riktige tallet på forekomst av cøliaki (glutenintoleranse) i Norge (i følge naaf) er ca 0,5%... Bare for å ha ryddet opp i det også ;)

Skrevet

Hei. Jeg har midjemål på 105. Vil gjerne gå ned 20 kg. Du har klart det og holder vekten, så jeg slår til. Hva er dine beste tips? hvordan klarte du det, og hvordan holdt du motivasjonen oppe? Hvordan ble kroppen etter slankingen? Hengepupper og løs hud? Eller så du bra ut stram ut?

Hadde satt veldig stor pris på svar!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...