Gå til innhold

Flere som er våkne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg da med en blid fyr som synes det er greit å starte dagen i halv seks tiden!

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Å jada, min lille starter ogsÅ dagen tidlig. Han var i tillegg vÅken kl 23 og 02, sÅ jeg er en smule trøtt kan man si :)

SÅ det blir en utfordring Å "underholde" han og storesøster pÅ 2,5 År i dag... i regn!

Skrevet

Her var vi oppe kl 4 og ga melk. Hadde håpet han sov til halv sju sju, men dengang ei! Huff stakkars deg, innedag med to småttiser er ikke drømmen!

Skrevet

Jepp! Har vært våken en times tid nå. :)

Skrevet

Min står opp mellom 4 og 5 hver morgen, dette er daglig moro :P

Oi som man savner den varme gode sengen.

Skrevet

jepp. men mannen tar baby om natten. Men jeg er likevel våken, våkner av meg sjøl i to-tiden og får ikke sove. Kjempegøy...

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Heldigvis blir det bedre (noe som forøvrig er mantra til min mann). Hun på 2,5 år sover fra kl 1900 til 0730. Så gleder meg til den dagen minstemann også gjør det:-)

Skrevet

Jeg håper han sover bedre om natten når han starter i barnehagen i august. Han er 1,5 år, så det har vært nok netter med kl 4-5 synes jeg.

*gjeesp*

Skrevet

Ei venninne av meg har en sønn som våknet 5.10 hver morgen uansett hva de gjorde.. Helt til han begynte i Bhg, da sov han plutselig til 07.00. Så jeg gleder meg til det!!! :)

Skrevet
Ei venninne av meg har en sønn som våknet 5.10 hver morgen uansett hva de gjorde.. Helt til han begynte i Bhg, da sov han plutselig til 07.00. Så jeg gleder meg til det!!! :)

Det håper jeg også på :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...