Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Hånda mi dovner bort! Det prikker i fingrene, særlig ring- og lillefinger på høyre hånd, og det smerter oppover undersida av underarmen. Kjenner det i albuen også. Er det karpaltunnel syndrom, eller en k j e d e l i g senebetennelse? Fins det egentlug medisiner som faktisk kurerer senebetennelse, eller er det bare ro som hjelper? Jeg har overhodet ikke tid til å sitte i ro med den armen nå! Bl.a. så skal jeg og mannen legge belegningsstein på gårdsplassen, og det står tonnevis av stein ute her!Pluss jobb, selvfølgelig...
Silly80 Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Kan være en sene eller nerve som ligger i klem enten i skulder, nakke eller rygg..
Nikamo Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 Høres veldig ut som karpaltunnel syndrom gitt...
valkyrien Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 Karpaltunnelsyndrom rammer sjelden ring- og lillefinger. Det høres mer ut som senebetennelse dessverre.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Kan være senebetennelse, men det behøver heller ikke være det. Jeg har smerter i albue og nedover undersiden av armen, samt at de 3-4 ytterste fingrene dovner bort. Hos meg ligger en nerve i klem i nakken, og det eneste som hjelper er fysikalsk behandling. Da blir det litt bedre i perioder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå