Gå til innhold

Hjelp, hva er dette, da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hånda mi dovner bort! Det prikker i fingrene, særlig ring- og lillefinger på høyre hånd, og det smerter oppover undersida av underarmen. Kjenner det i albuen også. Er det karpaltunnel syndrom, eller en k j e d e l i g senebetennelse? Fins det egentlug medisiner som faktisk kurerer senebetennelse, eller er det bare ro som hjelper? Jeg har overhodet ikke tid til å sitte i ro med den armen nå! Bl.a. så skal jeg og mannen legge belegningsstein på gårdsplassen, og det står tonnevis av stein ute her!Pluss jobb, selvfølgelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være en sene eller nerve som ligger i klem enten i skulder, nakke eller rygg..

Skrevet

Høres veldig ut som karpaltunnel syndrom gitt... :(

Skrevet

Karpaltunnelsyndrom rammer sjelden ring- og lillefinger.

 

Det høres mer ut som senebetennelse dessverre.

Skrevet

Kan være senebetennelse, men det behøver heller ikke være det. Jeg har smerter i albue og nedover undersiden av armen, samt at de 3-4 ytterste fingrene dovner bort. Hos meg ligger en nerve i klem i nakken, og det eneste som hjelper er fysikalsk behandling. Da blir det litt bedre i perioder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...