Gå til innhold

Begynner å bli ganske lei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

... av å IGJEN måtte tilfredsstille meg selv. Har aldri fått orgasme med mannen, og vi har vært sammen i 3 år. Lengter etter å oppnå klimaks sammen med mannen, men ser ikke ut som det kommer til å skjed... uff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville snakket med mannen om dette, først og fremst :)

Skrevet

tro meg, jeg snakket flere ganger. Han ønsker ikke å gi oralsex og orker ikke fingring i lang tid. Og jeg kommer ikke av bare inn og ut... Så må nok fortsette med det jeg holder på med...

HI

Skrevet

Høres leit ut.. Kjøp deg en rabbit og heller kjør solo om han ikke vil være med på leken, heeele leken;)

Skrevet
Høres leit ut.. Kjøp deg en rabbit og heller kjør solo om han ikke vil være med på leken, heeele leken;)

Jeg har jo en slik en som jeg bruker (a la i nøden spisen fanden fluer), men blir ikke det samme :S

Skrevet

Oi... Sier mannen din rett ut at han ikke gidder å slikke eller fingre deg, selv om det er eneste måte han kan gi deg orgasme på??? Hvordan i all verden kan han argumentere for at det er greit? Bryr han seg ikke? Synes han det er helt naturlig at dere har sex for at han skal nå klimaks, og så får du ordne deg selv etterpå???

Denne samtalen klarer jeg liksom ikke se for meg...

Skrevet

Man kan jo ikke bare skylde på mannen da, er jo en fordel om damen også vet hva som skal til for å få det til under samleie. Jeg fikk ikke orgasme under samleie de ti første årene ca. Så fikk jeg det bare til når jeg var øverst. Nå har jeg lært meg hvordan jeg skal gjøre det og da er det ikke noe problem i det hele tatt.

Men jeg kan liksom ikke bare ligge der å vente at han skal fikse det - jeg får rett og slett ikke orgasme hvis jeg ikke bidrar ganske så aktivt... ;-)

Skrevet

Jeg vet hva som skal til, siden jeg får det av å ha sex med meg selv hver gang, og det tar aldri mer enn 5 minutter. Han har sagt at han ikke liker oralsex, og det er helt greit, man skal ikke gjøre det man ikke liker. Det med fingring er at han klager over vondt i hendene etter 2 minutter :S

HI

Skrevet

Man kan jo ikke bare skylde på mannen da, er jo en fordel om damen også vet hva som skal til for å få det til under samleie. Jeg fikk ikke orgasme under samleie de ti første årene ca. Så fikk jeg det bare til når jeg var øverst. Nå har jeg lært meg hvordan jeg skal gjøre det og da er det ikke noe problem i det hele tatt.

Men jeg kan liksom ikke bare ligge der å vente at han skal fikse det - jeg får rett og slett ikke orgasme hvis jeg ikke bidrar ganske så aktivt... ;-)

Det virker som HI vet hva som skal til, men mannen vil ikke gjøre det hun liker. Mener du da at hver og en skal tifredsstille seg selv under sexen? Hva er vits med å ha sex med en annen person da?

Skrevet

Utholdenhet i fingre og hender er en treningssak, så da får du be ham øve mer.

Skulle tro det å gi deg en orgasme var såpass opphissende at fokus på vondt i fingrene kom i skyggen!

Skjønner fremdeles ikke hvordan han bare kan slå seg til ro med at han ikke tilfredsstiller deg seksuelt. Sex handler jo om å tilfredsstille hverandre, og er vel ganske viktig for nærhet og intimitet i forholdet?

Skrevet
Man kan jo ikke bare skylde på mannen da, er jo en fordel om damen også vet hva som skal til for å få det til under samleie. Jeg fikk ikke orgasme under samleie de ti første årene ca. Så fikk jeg det bare til når jeg var øverst. Nå har jeg lært meg hvordan jeg skal gjøre det og da er det ikke noe problem i det hele tatt. Men jeg kan liksom ikke bare ligge der å vente at han skal fikse det - jeg får rett og slett ikke orgasme hvis jeg ikke bidrar ganske så aktivt... ;-)
Det virker som HI vet hva som skal til, men mannen vil ikke gjøre det hun liker. Mener du da at hver og en skal tifredsstille seg selv under sexen? Hva er vits med å ha sex med en annen person da?

Vel, jeg har også visst hva som skulle til for at jeg skulle få orgasme på egen hånd så lenge jeg kan huske. På veldig kort tid også. Men jeg brukte likevel ca ti år på å få det til hver gang under samleie.

Jeg har IKKE sagt at mannen til HI ikke bør være litt mer hjelpsom - det har jeg hverken skrevet eller ment.

Men jeg vet at hvis min mann bare hadde fått orgasme ved at jeg hadde sugd han eller brukt hånda, så hadde jeg nok ikke vært superhjelpsom alltid jeg heller...

Men skjønner jo frustrasjonen med at han ALDRI vil, da.

Tenker bare at hvis det man gjør under samleie ikke funker, så kanskje man skal prøve å finne ut av DET da? Problem solved.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...