Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Har jeg aldri opplevd Var på et lokale hvor det kom en dame bort og spurte om det var 4me Copenhagen vi trilla rundt på. Spurte om vi var fornøyd osv. Og hun skulle gjerne hatt en selv. Synes det var koselig å snakke med fremmede om barneutstyr jeg
mariabee Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Ja, den har vi også lurt på hva er dine erfaringer med den? Jenta vår er nå 1,5år forresten.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 Kjepe fornøyd vi Bruker den som ekstravogn og har den liggende i bilen hele tiden. Kjempe lett å trille, kjepe lett å bære, slå sammen og ut og tar liten plass
Gjøkeredet③ Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 Vittig, jeg var på IKEA i dag, og det kom 2 gravide bort og spurte hvilken Bugaboo jeg hadde for de syntes den var super stilig. Veldig så hyggelig. Er jo veldig fornøyd med den selv
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #5 Skrevet 23. juni 2012 Lest inne på her og nesten alle sier emmajunga er topp. Tok sjansen og kjøpte emmaljunga. ANGRA så bitert.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #7 Skrevet 23. juni 2012 Er 4me det som var Babydan før? Vi hare n trille som heter Babydan Copenhagen ToGo...
Light of my life Skrevet 23. juni 2012 #8 Skrevet 23. juni 2012 Jeg er kjempefornøyd med min emmaljunga Signerer den!
Pigalopp:-) Skrevet 23. juni 2012 #9 Skrevet 23. juni 2012 Jeg er kjempefornøyd med min emmaljunga Signerer den! Jeg også :-)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #10 Skrevet 23. juni 2012 Lest inne på her og nesten alle sier emmajunga er topp. Tok sjansen og kjøpte emmaljunga. ANGRA så bitert. Hvorfor angrer du? De som kjøper emmaljunga har nok andre behov enn de som kjøper bugaboo eller what not... Jeg har emmaljunga, bruker den nå for andre gang, og er strålende fornøyd. Det skal sies at jeg ikke løper ned kjøpesentre og kafeer da, men går mye turer i litt ulendt terreng. Vognen kjennes robus og stabil. Eneste ulempen jeg kommer på er at den er litt tung å få inn og ut av bilen, men jeg ser det som trening ;-P
kei80 Skrevet 23. juni 2012 #11 Skrevet 23. juni 2012 Link til vogna? Tror ikke jeg har sett den før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå