Gå til innhold

Er 18 000 kr mye for dette?


Anbefalte innlegg

Gjest Dotto
Skrevet

En oppvaskmaskin, en fryseboks med kapasitet på 290 l, ett kjøleskap på 180 cm med kapasitet på 360 l, og en 46 tommer 3Dtv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nytt? Nei, da synes jeg ikke det er dyrt. Brukt - ja!

Skrevet

Kommer an på, det. Nytt, brukt, merke, modell?

Gjest Dotto
Skrevet

Alt er nytt. Kjøleskapet, fryseboksen og oppvaskmaskinen er av merket Whirlpool, TV-en er LG.

Gjest Dotto
Skrevet

NEI, jeg mente LG! Herregud, så tåkete man kan bli i hodet sene kvelder da!

Skrevet

Har ikke du hatt diverse innlegg om ditt økonomiske rot i det siste? Har du råd til å fleske til med fet tv?

Gjest Dotto
Skrevet

Jo, jeg har hatt innlegg om økonomisk rot, men det har vært om TIDLIGERE økonomisk rot, som jeg nå har fått fiksa opp i. Og stemmer, jeg la ut ett innlegg om en bet.anmerking som jeg fikk beskjed om idag, men nå har jeg fått bet.anmerking etter at forfallsdatoen gikk ut for 3 dager siden.. Såe...

 

Er ikke så rotete, og en fet tv har jeg råd til. Jeg ville ikke si at tven jeg har valgt meg ut er noe særlig fet, den er helt grei, og ett forøvrig billig merke.

Skrevet

Kanskje du skal ordne opp i den betalingsanm. før du begynner å shoppe bort skattepengene da? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...