Gjest Dotto Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 En oppvaskmaskin, en fryseboks med kapasitet på 290 l, ett kjøleskap på 180 cm med kapasitet på 360 l, og en 46 tommer 3Dtv.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Nytt? Nei, da synes jeg ikke det er dyrt. Brukt - ja!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 Kommer an på, det. Nytt, brukt, merke, modell?
Gjest Dotto Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 Alt er nytt. Kjøleskapet, fryseboksen og oppvaskmaskinen er av merket Whirlpool, TV-en er LG.
Gjest Dotto Skrevet 23. juni 2012 #6 Skrevet 23. juni 2012 NEI, jeg mente LG! Herregud, så tåkete man kan bli i hodet sene kvelder da!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #7 Skrevet 23. juni 2012 Har ikke du hatt diverse innlegg om ditt økonomiske rot i det siste? Har du råd til å fleske til med fet tv?
Gjest Dotto Skrevet 23. juni 2012 #8 Skrevet 23. juni 2012 Jo, jeg har hatt innlegg om økonomisk rot, men det har vært om TIDLIGERE økonomisk rot, som jeg nå har fått fiksa opp i. Og stemmer, jeg la ut ett innlegg om en bet.anmerking som jeg fikk beskjed om idag, men nå har jeg fått bet.anmerking etter at forfallsdatoen gikk ut for 3 dager siden.. Såe... Er ikke så rotete, og en fet tv har jeg råd til. Jeg ville ikke si at tven jeg har valgt meg ut er noe særlig fet, den er helt grei, og ett forøvrig billig merke.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #9 Skrevet 23. juni 2012 Kanskje du skal ordne opp i den betalingsanm. før du begynner å shoppe bort skattepengene da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå