Gå til innhold

Ligamentsmerter


Ver@

Anbefalte innlegg

Hei jenter:)

Jeg er 20 uker på vei, og har mye ligamentsmerter (kommer og går ila dagen). I perioder er det så vondt at jeg ikke greier å stå oppreist. Blir det bare verre utover svangerskapet, eller er det noen sjans i havet for at det blir bedre? (Har vel egentlig ikke trua, hehe)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Sånn hadde jeg det også, måtte holde på magen når jeg bevegde meg. Men gikk over for en liten stund siden, er 27 uker nå. Så det går over:)

Lenke til kommentar

Jeg hadde også mye ligamentsmerter i begynnelsen av svangerskapet, så ga det seg i mange uker. Men nå som jeg er i uke 37 har de kommet tilbake igjen. Gjør mest vondt hvis jeg ligger i "feil" stilling.

Lenke til kommentar
Jeg hadde også mye ligamentsmerter i begynnelsen av svangerskapet, så ga det seg i mange uker. Men nå som jeg er i uke 37 har de kommet tilbake igjen. Gjør mest vondt hvis jeg ligger i "feil" stilling.
Samme skjedde hos meg. Hadde mye de tre første månedene, så var det fint i 2. trimester, men nå etter uke 30 er de tilbake for fullt, hender jeg vekker mannen om natten pga utrop. Trøsten nå, er at det ikke er så lenge til vi er ferdige :-)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...