Gjest Hell & Lykke Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 (endret) Har kjøpt brukt mosekurv og planlegger å kjøpe brukt dypbag, men kom til å tenke på at det ikke anbefales å bruke brukte madrasser. Hva gjør dere som kjøper brukt med madrassene? Endret 23. juni 2012 av Hell & Lykke
kaktusen Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 MIn jordmor sa at d ikke gjør noe å bruke brukt madrass. Skal mere til når d gjelder krybbedød. Røyking inne og overoppheting var mye viktigere og unngå... Men jeg ville kjøpt ny madrass til senga. Men til ei vogn er kanskje d litt vanskelig for de små madrassene er kanskej ikke mulig og få tak i??
Ludviksmamma Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 hos oss står familie-vogga klar... den har vært i bruk i over 40 år, og Mini blir barn nr 24 som sover i denne... jada, alle navn er brodert pent inn i himlingen... madrassen har jeg nå hatt i fryseboksen i 4 uker, og da skulle den være god og ren... supplerer med helt nytt saueskinn, ny dyne og laken !
Gjest mphs Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 Vask de på 60 grader eller kjøp ny. Hadde ikke stolt på den jordmora. Hører heller på krybbedødforeningen. Jordmødre og helsesøstre drar ofte inn egne meninger i stede for det som er annbefalt.
pofffffff Skrevet 23. juni 2012 #5 Skrevet 23. juni 2012 Kjøpte ny madrasser til kurven både til storebror og til babyen som er på vei:) selv om storebror bare sov i dennpå dagtid. Kan feks kjøpe på Jysk for en 100lapp å skjere til så den passer;)
kaktusen Skrevet 24. juni 2012 #6 Skrevet 24. juni 2012 Jeg lot ikke lillebror arve madrassen til senga, men til vugga er d den samme. Han sover ikke mye der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå