Gå til innhold

Brukte madrasser.

Anbefalte innlegg

Gjest Hell & Lykke
Skrevet (endret)

Har kjøpt brukt mosekurv og planlegger å kjøpe brukt dypbag, men kom til å tenke på at det ikke anbefales å bruke brukte madrasser. Hva gjør dere som kjøper brukt med madrassene?

Endret av Hell & Lykke
Videoannonse
Annonse
Skrevet

MIn jordmor sa at d ikke gjør noe å bruke brukt madrass. Skal mere til når d gjelder krybbedød. Røyking inne og overoppheting var mye viktigere og unngå... Men jeg ville kjøpt ny madrass til senga. Men til ei vogn er kanskje d litt vanskelig for de små madrassene er kanskej ikke mulig og få tak i??

Skrevet

hos oss står familie-vogga klar... den har vært i bruk i over 40 år, og Mini blir barn nr 24 som sover i denne... jada, alle navn er brodert pent inn i himlingen... madrassen har jeg nå hatt i fryseboksen i 4 uker, og da skulle den være god og ren... supplerer med helt nytt saueskinn, ny dyne og laken !

Skrevet

Vask de på 60 grader eller kjøp ny.

Hadde ikke stolt på den jordmora. Hører heller på krybbedødforeningen.

Jordmødre og helsesøstre drar ofte inn egne meninger i stede for det som er annbefalt.

Skrevet

Kjøpte ny madrasser til kurven både til storebror og til babyen som er på vei:) selv om storebror bare sov i dennpå dagtid. Kan feks kjøpe på Jysk for en 100lapp å skjere til så den passer;)

Skrevet

Jeg lot ikke lillebror arve madrassen til senga, men til vugga er d den samme. Han sover ikke mye der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...