Gå til innhold

Er så dritlei av å nyse hele tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og ikke skjønner jeg hvorfor jeg gjør det heller. Har riktignok pollenallergi, men har aldri reagert så kraftig som i år. Dessuten har det regnet ganske mye i dag, så mye av pollen som har kommet de siste dagene det har vært finvær her på østlandet, burde ha blitt vasket bort nå. Men fremdeles er jeg potta tett i nesa, og nyser så det ljomer i hele leiligheten. Nesten så jeg bør ringe på hos naboen og unnskylder for bombene mine.

Dette er grunnen til at jeg elsker høsten!!

Må bare få ut litt frustrasjon over pollenallergien min :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan du trøste deg med meg.. Jeg har helårsallergi og kronisk tett og rennende nese. Det er så plagsomt at jeg noen ganger tror jeg skal bli gal! Hadde glatt tatt pollenallergi og nysing altså. ;)

Men skjønner at det er plagsomt! Har desverre ingen gode råd :(

Skrevet
Da kan du trøste deg med meg.. Jeg har helårsallergi og kronisk tett og rennende nese. Det er så plagsomt at jeg noen ganger tror jeg skal bli gal! Hadde glatt tatt pollenallergi og nysing altså. ;) Men skjønner at det er plagsomt! Har desverre ingen gode råd :(

Synd på meg? Det er ikke synd på meg i det hele tatt i forhold til deg ;)

Huff...har stooor sympati for deg. Tett og rennende nese er dritt. Skikkelig dritt. Det er som å være forkjøla året rundt det.

Klem til deg.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...