mamma07&09 Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 I dag avlyste hun nok en avtale. Hun skulle være sammen med en annen venninne i stedet. Hun kan aldri være sammen med oss begge samtidig og har aldri introdusert meg for henne. Dette er en av mange merkelige ting hun gjør som får meg til å føle meg dårlig. Hun kan trekke seg tilbake i lange perioder. Når hun vet at jeg feks sliter med noe så er hun totalt fraværende. Snakker drit om hun andre venninna si gjør hun også. Lurer på hva hun sier om meg. Føler for å kutte henne helt ut. Jeg har forresten sagt til henne at dette med hennes vinglete oppførsel skuffer meg. Jada, nå skal det bli bedringlover hun, men fremdeles like lite tid til meg og respekt for meg. Omstendighetene gjør at vi må ha kontakt med hverandre/ se hverandre i lang tid fremover... Noen som har råd?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Hold deg unna bortsett fra når du absoulutt må ha kontakt, og forvent deg ingenting fra henne.... Har brent meg noen ganger på dette selv - til slutt renner som regel vennskapet ut i sanden, dessverre. Det kan være sårt for deg i en tid, for det er jo et tap, men man kommer over det også. Men er jo ikke vits i venner som er så av/på som du beskriver henne... Etter hvert finner du ut hvilke egenskaper som er viktigst i vennskap og så forholder du deg til slike gode venner i steden for slike som henne.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 Eneste råd jeg kan gi er å kutte henne ut rett og slett. Du trenger ikke en slik person i livet ditt. Hun kommer bare til å dra deg med seg nedover og gjør at du bare blir lei deg. Jeg tror at hvis du kutter henne ut fullstendig, så vil du føler deg bedre. Mindre dritt å tenke på. Ingen trenger en slik venninne, det kan jeg lover deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå