Gå til innhold

Tips til bra utstyrsbutikker i Østfold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hællæ.

Nå skal vi ut å handle det meste til vesleErt som kommer i starten av september. Jeg orker ikke å ramle rundt om kring og hit og dit og sjekke ditt og sammenligne og hurrahurra - jeg ønsker meg èn god butikk hvor jeg kan gå inn og si "hjelp" til en hyggelig ansatt som forteller meg en ting eller to om hva man bør ha i hus til en baby.

Trenger seng og utstyr til den, klær til høst/vinter, vognpose, stellesaker og matte, tåtisær og smokker, kluter, bodyer og pysjer i ull - ikkesant, dere skjønner. Alt mulig.

Noen som vil anbefale meg et sted i østfold? :)

Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan ta turen over grensen og dra på babyproffsen på Nordbysenteret?

Der har de jo alt av utstyr, samt klær, pluss at du får det noe billigere pga av kursen...!

Skrevet

Det er et alternativ, ja. Har hørt litt ymse om den butikken, men om noen har erfaringer derfra så lytter jeg gjerne! :)

Skrevet

Jeg var innom babyshop i Fredrikstad igår og fikk svar på det jeg lurte på.. Handlet der til førstemann også:)

Skrevet

Kattis babyshop i Strømstad, lave priser og fantastisk service. Bare ikke reis dit en lørdag kl tolv, da er det sinnsykt mye folk der ;)

Skrevet

Happyland på svinesund har bra priser. Vi kjøpte både bilsete og briovognen våres der.

Skrevet

Happyland er foresten billigere en babyproffsen

Skrevet

Dra heller til Kattis i Strømstad enn Babyproffsen på Nordby og Happyland på Svinesund. Kattis har vært mye billigere på alle tingene jeg har handlet enn på de to andre. Og har alltid fått god hjelp der. :)

Skrevet

Babyshop i fredrikstad har bra utvalg og veldig hyggelig betjening:) anbefales

Gjest JuniGull10
Skrevet

Trives best på Siljes babyshop, jeg. Butikken ligger ved siden av Glemmen vgs i Fr.stad. De forsøker å holde prisene et hakk lavere enn hos Babyshop. Jeg syns butikken i Strømstad er god også.

Skrevet

Babyshop i Fredrikstad har jeg sjekka ut på nett, og jeg tror virkelig vi skal ta en tur ut dit. :)

Den babybutikken som ligger på Nordby heter forresten Gränsens Barn nå til dags, og jeg var der på søndag. Fikk ingen hjelp, likte ikke utvalget og ble egentlig ganske uinspirert av hele plassen.

Kattis kan det hender vi titter på om vi er på vei over grensa en dag.

Takk for tips!

• 2 uker senere...
Skrevet

Dra heller på Siljes barn og utstyr ved Glemmen i fredrikstad. De har peiling OG er billigere enn babyshop. Faktisk ganske mye billigere på endel ting!! Vi kjøpte vogn der. og sparte vel over 1000 kroner bare på den.

Skrevet

Siljes fremfor Babyshop hvilken som helst dag. Elendig service på sistnevnte og maks overprising. Service og kunnskap betyr så mye for meg at jeg lar være å handle der selv om jeg får rabatt gjennom jobben.. :/

Skrevet

Styr unna Nordby, de har forferdelig service, nåde den som klager i den butikken ! Helt utrolig at noen ønsker å handle der, har hørt kun negative historier ang reklamasjoner osv der. Kattis har super service og gode priser på Emmaljuna, Happybaby har ofte avvslag på restvigner, så det lønner seg å ta en tur :-)

Skrevet

Er bra på siljes barn og utstyr ved glemmen også kjøpte både seng og huske der fikk det til en kjempefin pris:)

Skrevet

Takk for tips!

Vi ramla litt sånn tilfeldig over babyifokus.no, og fant alt vi lette etter der. Bestilte seng, stellematte, lammeskinnpose og madrass der, og anbefaler det videre!

Gode priser(!), kort leveringstid, god policy og ingen fraktkostnader ved bestilling over 1000 spenn. Bra saker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...