Mamma til tre gutter Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Trudde eg lakk fostervann så kom til føden på sjekk.. Ingen lekkasje og umoden. Termin i morgen.. har harde kynnere og mensen smerter. Jordmor trudde i allefall at ingen ting kom til å skje... Off ble uggen av hele greia.. Orker rett og slett ikkje mer pining..
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Du er iallefall gravid, vær fornøyd med at du er nesten imål. Slutt og klag. Vi er flere som gjerne skulle vært i dine sko og vært overlykkelig over å snart bli mor. !
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 Plutselig skjer det, og når det skjer er ungen 100% klar for å møte deg Jeg fikk beskjed om akkurat det samme, legen tok til og med ultralyd og sa jeg hadde en unormalt lang mormunn (den skal jo avflates mot fødsel), var helt umoden og ungen lå høyt. Jeg måtte belage meg på å gå langt over termin, minst tre uker til fødsel sa han. Tre dager senere fødte jeg, 13 dager før termin! Så leger kan ta feil.... Lykke til med fødsel!
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 Du er iallefall gravid, vær fornøyd med at du er nesten imål. Slutt og klag. Vi er flere som gjerne skulle vært i dine sko og vært overlykkelig over å snart bli mor. ! Jeg er så lei av sånne svar! Ja, det er leit enkelte ikke klarer å bli gravide, men det er faktisk slitsomt og ikke alltid like kult å være avid så la nå den gravide få klage om hun vil det! Skjønner henne godt jeg når hun har termin i morgen og ingen fremgang!
Mamma til tre gutter Skrevet 23. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2012 Selvfølgelig er eg overlykkelig over å snart bli mor.. Men når man har så vondt at man spyr og ingenting skjer så har eg lov å være skuffa.. Unner alle å bli mor men unner ingen smerter...
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 23. juni 2012 #6 Skrevet 23. juni 2012 Ikke hør på de som skriver at du ikke har lov til å klage. Du har så absolutt lov til å klage og syte nå! Det å gå gravid er tungt, selv om det er mange av oss som har ønsket oss det å gå gravid mer enn noe annet i verden. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne få barn, og plutselig 13 år etter jeg fikk beskjeden ble jeg gravid. Skulle liksom ikke jeg få lov til å klage når jeg hadde gått 3 måneder med krykker? Når jeg måtte på do for 9. gang på en og samme natt og smertene var helt forferdelig bare for å komme seg ut av senga? Når jeg hadde 4 uker latensfase med sammentrekninger hvert 5. minutt? Jo, jeg hadde lov til å klage! Ja, jeg hadde også lov til å synes synd på meg selv. Jeg klagde jo ikke for å "terge" folk som ikke kan få barn (jeg vet jo selv hvor vondt det er å være ufrivillig barnløs)! Og selv om jeg klagde og bar meg, var jeg jo vanvittig glad for å være gravid. Og jeg var også veldig glad for å være ferdig når de 9 månedene var over. Og jeg var så helt utrolig lettet og stolt (og... ja, det kan nesten ikke beskrives) når jeg fikk lagt babyen min på magen! Jeg kan fortelle deg hva jeg sa da jeg passerte termindatoen (da hadde jeg gått med sammentrekninger i to uker (sammenhengende!!!)) og de fortsatt ikke ville sette i gang fødselen: "dette er jo helt vanvittig. Jeg kan jo ikke gå slik... Jeg sover ikke, jeg spiser knapt, jeg bare eksisterer. Hadde jeg vært et dyr, hadde dere blitt anmeldt til Mattilsynet"!!! Mannen min sto ved siden av og sier nå i ettertid at han slet med å holde seg alvorlig ;-) 14 dager etter denne episoden kom verdens søteste gutt til verden! ønsker deg lykke til med fødsel!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #7 Skrevet 23. juni 2012 Jeg kan skjønne at du er skuffa, men her må du være tålmodig. Babyen kommer når h*n er klar, og før du er klar over det så er h*n ute Lykke til når det skjer
Mamma til tre gutter Skrevet 23. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2012 Ja eg må være tålmodig.. Men ser mørkt på det akkurat nå. Mandag stenger dei føden, så da må eg reise langt.. Og dette er min 3 så man veit aldri hvordan fødselen blir. Kan ende med fødsel på ei ferje noe eg ikkje har så lyst til.. Men ut må han.. Takk for oppmuntrende ord...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå