Koala *g07* Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Litt rart å ikke være med familie i kveld merker jeg. Har jo minste her, men ligger jo å sover på denne tiden av døgnet. Så ikke akkurat ut til at det var så mye spennende på tv heller. Så hva gjør dere i kveld da?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Ser på tv, er på bim og strikker samtidig..... alene her også
Koala *g07* Skrevet 23. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2012 Der minnet du meg på at jeg må handle meg mer garn
Kæmma og trultene Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 Jupp! Unga er hos faren sin og jeg har ikke ork til å dra noe sted i kveld. Dårlig TV, litt snop, nettsurfing og enten litt maling eller bare dupping tenker jeg!!
Von Hertelhofen Skrevet 23. juni 2012 #5 Skrevet 23. juni 2012 Er hjemme med litla mi. mannen øver i band. Det virker ikke som det er noe særlig feiring her hvor jeg er. Ser ingen bål eller noe mennesker. Tror nok alle er inne i dag jeg
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #6 Skrevet 23. juni 2012 Har ingen tradisjon med st.hans feiring i voksen alder, men husker vi hadde det når jeg var barn og bodde hjemme,da grillet vi alltid med naboer enten ute på en øy eller ved stranda. Men i dag er det ikke like vanlig med bål og feiringer lenger, i allefall ikke de plassene jeg har bodd i voksen alder. Så jeg er hjemme ja,frivillig sådan. Blei bedt i en bursdag, men det passet ikke lommeboka å reise langt nå Koser med meg vin og data + musikk. Lite på tv, gitt.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #7 Skrevet 23. juni 2012 Mannen er på tur, og det samme er 3 av barna. De to siste skal straks legge seg. Etterpå blir det maks avslapping på mor Beina på bordet og en god film. Fanstastisk!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #8 Skrevet 23. juni 2012 Vi feirer ikke st. hans her heller, selv om jeg har barnet hjemme. Har en vanlig dag hos oss. Er så drittvær ute så orker ikke å gå ut. Vil heller være hjemme og slapper av.
Bolleklar Skrevet 23. juni 2012 #9 Skrevet 23. juni 2012 Gubben er i Ungarn på guttetur, og jeg sitter alene og strikker å ser på TV. Til og med katta har forlatt meg til fordel for andre kattekompiser utendørd. Hadde ei venninne og mannen hennes på middag i ettermiddag, men de har dratt nå. Syntes det er SUPERDEILIG med alene helg, og nyter hvert sekund. Dette blir antakeligvis siste på mange år da jeg venter mitt første barn på sensommeren. Nå skal jeg drikke brus, og spise is rett fra boksen:-) Digg!
Mikkemafian Skrevet 23. juni 2012 #10 Skrevet 23. juni 2012 Hmm tenkte ikke på at det er St Hans i det hele tatt. 3 unger i seng, og mannen på søskenbarntreff. Jeg er alene, skal finne potetgullposen og kose meg med en film:)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #11 Skrevet 23. juni 2012 Trilletralle: den liker jeg Skal gjøre akkurat det samme, hehe. Guttungen er i senga, må vente til han har sovnet før jeg tar frem godsakene for voksen Han fikk sin dose tidligerer i dag, så nå er det min tur. Og en film kan er perfekt for å kurerer en kjedelig lørdagskveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå