Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Har ligget på stranda idag, litt rar posisjon kanskje i noen timer. Nå har jeg driiitvondt i underarmen, kan nesten ikke bøye venstre armen Er det noen øvelser man kan gjøre for å få smerten til å gå vekk, eller skal jeg bare vente kanskje?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Høres ut som om du har ligget slik at en nerve har vært litt i klem - det kommer seg igjen, men den kan være litt rar en stund. Prøv å riste på armen (len deg litt over til siden slik at armen henger fritt rett ned) fra skulderen, slik at underarmen blir med i bevegelsen passivt. Du kan også prøve å tøye brystmusklene og musklene i underarmen forsiktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå