Gå til innhold

Har vondt i underarmen?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ligget på stranda idag, litt rar posisjon kanskje i noen timer. Nå har jeg driiitvondt i underarmen, kan nesten ikke bøye venstre armen :( Er det noen øvelser man kan gjøre for å få smerten til å gå vekk, eller skal jeg bare vente kanskje? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du har ligget slik at en nerve har vært litt i klem - det kommer seg igjen, men den kan være litt rar en stund.

 

Prøv å riste på armen (len deg litt over til siden slik at armen henger fritt rett ned) fra skulderen, slik at underarmen blir med i bevegelsen passivt. Du kan også prøve å tøye brystmusklene og musklene i underarmen forsiktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...