Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Å herregud han der Morgan, FOR en tørrpinn! Snakker vi litt einstøing?!
Musemorbr / Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Jeg synes han er helskjønn, faktisk. Og du forstår vel kanskje at det er en diagnose der?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 Ja, det regna jeg kanskje med? Han virker spesiell bare, men kjenner helt "normale" mennesker uten diagnose som er slik.
Celcius73 Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 ullared er gøy! Utrolig hvor de finner alle de snåle folka!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #5 Skrevet 23. juni 2012 ullared er gøy! Utrolig hvor de finner alle de snåle folka! Indeed Max harry, men veldig gøy underholdning!
Gjest meg mamma? Skrevet 23. juni 2012 #6 Skrevet 23. juni 2012 Jeg synes han er helskjønn, faktisk. Og du forstår vel kanskje at det er en diagnose der? Unnskyld meg, men hva vet du om han er en diagnose eller ei. Snakk om å stemple folk
Musemorbr / Skrevet 23. juni 2012 #7 Skrevet 23. juni 2012 Nei jeg vet det vel egentlig ikke sikkert. Det er bare noe jeg har hørt fra noen som påstår å ha gått på skole med han, så det trenger ikke stemme, selv om jeg trodde blindt på det frem til du fikk meg til å tenke på kildens troverdighetsnivå. Men mener fremdeles han er bare herlig, uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå