Gjest Heartbroken Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Ble pottesur da alarmen ringte grytidlig i dag, og gubben spratt opp - han hadde bare "glemt" å fortelle meg at han skulle jobbe overtid i dag - etter å ha vært borte hele uken. Brummet ned i puten, og da han ringte hjem senere på dagen, svarte jeg kun ja og nei - sånn at han virkelig skulle skjønne at jeg var suuuuuur Hadde planlagt å trekke surheten ut lenge, og ikke glemme det sånn som jeg pleier. Jeg har mye til felles med gullfisken når det gjelder korttidshukommelsen... Gjorde meg klar til verdens mest gretne ansiktsuttrykk da jeg hørte han kom inn..... for så å smelte totalt når han sto der med en diger rosebukett, smilte og sa "hei, tjukken" og klappa meg på magen. Forbaska gubbe som gjør det umulig for en stakkars hormonell å furte!!!
Gjest sug lut Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Det er jo fordi han er intelligent at du gidder å ha ham, antakelig
Hannepålandet Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 Så herlig! Flink mann du har! La ham få vite hvilken fining han er mot deg!!
Celcius73 Skrevet 23. juni 2012 #5 Skrevet 23. juni 2012 Å, for en herlig mann da! Skulle ønske min kunne komme litt oftere med blomster
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 23. juni 2012 #7 Skrevet 23. juni 2012 Du hørtes ut som meg!!! hahaha!!
Gjest Miryks Skrevet 23. juni 2012 #8 Skrevet 23. juni 2012 Hehehe, så herlig! Skulle ønske gubben også gjorde det; vet han at jeg er sur, så kommer han med en pose med godter eller noe annet usunt :< Svake mennske, eg seie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå