Gå til innhold

MaGe???


pikenr2

Anbefalte innlegg

Hei Hei;) Andre spm føler di allerede har fått kul på magen? Føler virkelig jeg har det.. Er ikke det for tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kul vet jeg nå ikke, men at magen buler, ja. Samboer klarte å i her om dagen at jeg så gravid ut allerede. Var kanskje ikke det smarteste av han å si til en litt hormonell dame ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjada, jeg har vokst ut av alle klærne, og det uten å legge på meg i kilo, så det er bare over magen og puppene! Jeg ser veldig gravid ut, men det er vel kanskje pga at man gjerne er oppblåst til å begynne med...? Uansett, mage ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke lukket noen av buksene mine... Bruker strikk for å "lukke" den litt øverst, men må ha vide overdeler for å ikke se megagravid ut! Hehe :P Er ganske tynn, så det vises godt når jeg bruker ettersittende overdeler (som er nesten det eneste som finnes i klesskapet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler også magen men kansje det sitter litt psykisk men jo oppblåst i allefall ! føler meg trillrund ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å høre;) Jeg kommer ikke heller oppi en eneste dongri bukse... Må ha strikk i, men funker fint det. Har faktisk kjøpt meg et par gravidbukser og de her herlige å gå med. Føler meg ganske oppblåst, men kjenner en liten kul på magen. Gleder meg til den blir stor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra å høre;) Jeg kommer ikke heller oppi en eneste dongri bukse... Må ha strikk i, men funker fint det. Har faktisk kjøpt meg et par gravidbukser og de her herlige å gå med. Føler meg ganske oppblåst, men kjenner en liten kul på magen. Gleder meg til den blir stor:)
Bra å høre;) Jeg kommer ikke heller oppi en eneste dongri bukse... Må ha strikk i, men funker fint det. Har faktisk kjøpt meg et par gravidbukser og de her herlige å gå med. Føler meg ganske oppblåst, men kjenner en liten kul på magen. Gleder meg til den blir stor:)
haha ja jeg tenkte meg også på gravidklær shopping prøvde en bukse og de er kjempe hærlige! og du er iallefall ikke alene om å ha den tanken, gleder meg ubeskrivelig til å vandre rundt med magen min, førstegang jeg kan være stolt av den! fnis hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, gjett hva jeg var å handla etter ultralyden i dag da... :P

2 gravidbukser, en shorts og en tights, nå kan endelig den ømme magen slippe å ha vondt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere som sliter m magen! Min mage ser ut som det er tid for å føde snart!! Hehe! Eller føles iallfall slik!! Har måtte kjøpt meg nye klær og lånt jakke av min far! Hehe! Det spekuleres i om det kan bo flere der inne eller om det er enormt mye luft! Skal t legen i morgen og ul på torsdag så får se om de kan gi meg noen svar!! :-D Syns det er litt tidlig med så stor mage, men plager meg ikke nevneverdig siden jeg ikke har gått opp i vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, føler meg rett og slett lubben for tida. 11 imorgen, men har vært ekstra ille siste uka. Gått fra oppblåst til feit føles det som. Gleder meg til det blir babymage :) Måtte handle mammajeans fordi buksene ikke passet. Det var digg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg bare fæl :P har litt mage fra før av, og nå føler jeg at den nederste delen av magen ha eksplodert.. Men kjenner jo at det er hardere og sånn, så jeg vet jo hvorfor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

jeg er ikke blitt noe særlig hard ennå er nå i uke 11, noen andre? er bare oppblåst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler også at magen er kommet for å bli. Har ikke begynt med mammaklær enda da. Føler ikke at den har blitt så hard, bare oppblåst. Men har hørt at magen sakte men sikkert begynner nå.. er jo over 13 uker så må vel "tåle" det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var akkurat ute og spise middag, stor hovedrett og dessert etterpå. Og siste pepperbiff som jeg ble Sååå tørst av. Da var jeg sannelig glad for at jeg hadde på meg mammabukse så det var plass til alt ;) <3 behagelig <3 Magen begynner faktisk å bli hardere enn den var, merker at det er mer livmor nedi der og mindre oppblåst enn det var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...