Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Og så blitt det... Mange som mistet da? Sikkert bare tilfeldig men jeg syns jeg så i en annen tråd at mange brukte hostesaft, ble gravide men mistet.. ????
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Brukt hostesaft de siste 3 gangene. Gravid på første forsøk og aldri mistet.
Kanutten83 Skrevet 23. juni 2012 #5 Skrevet 23. juni 2012 Det er vist et stoff i slimløsende hostesafter som skal gjøre el-slimet tynnere slik at det blir enklere for sædcellene å svømme i det. Det skal kun brukes frem til el, da de sier at bruk etter el vil gjøre det vanskligere for egget å feste seg. Dette er jo ikke vitenskapelig bevist, men et av mange kjerringråd som muligens kan funke
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #6 Skrevet 23. juni 2012 Jeg brukte det begge ganger, men har ikke mistet. De er 4 og snart 7 år Jeg drakk ett glass rødvin to ganger i uken og tok 1 ss slimløsende hostesaft på morgenen hver dag. Prøvde 6 mnd å bli gravid med første før jeg prøvde dette trikset og ble gravid samme mnd. Gjorde det med eng gang vi ville ha andre og ble gravid første mnd
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #8 Skrevet 23. juni 2012 Det er et gammelt kjerringråd,moren min anbefaler det etter å ha jobbet 35 år på apotek.Jeg har prøvd det 2 ganger og ble gravid samme mnd begge mnd.Desverre så mistet jeg siste gangen i uke 6,men har heller tro på at det var alle nattvaktene og tonnevis av kaffe som forårsaket det..
silje1989 Skrevet 23. juni 2012 #9 Skrevet 23. juni 2012 Er det samma åssen hostesaft man bruker? Ble litt småivrig jeg nå
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #10 Skrevet 23. juni 2012 Jeg prøvde det sist, og da ble jeg gravid på første forsøk. Tok tre mnd første gang, så om det var hostesaftens fortjeneste er vel ikke godt å si. Men jeg har ikke mistet, og skjønner heller ikke hvordan det skal kunne ha noen sammenheng. Tror det må være tilfeldig.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #11 Skrevet 23. juni 2012 Er det samma åssen hostesaft man bruker? Ble litt småivrig jeg nå Spiller vel ingen rolle så lenge den er slimløsende. Jeg brukte solvipect, tok en real slurk et par timer før vi hadde sex og spira satt på første forsøk.... Lykke til!
Kanutten83 Skrevet 23. juni 2012 #12 Skrevet 23. juni 2012 Nei, du må bruke en som er slimløsende En mot tørrhoste funker ikke. Tror de fleste bruker Solvipect Men Bisolvon er også slimløsende Begge er reseptfrie
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #13 Skrevet 23. juni 2012 Er det samma åssen hostesaft man bruker? Ble litt småivrig jeg nå Det må være slimløsende.
silje1989 Skrevet 23. juni 2012 #14 Skrevet 23. juni 2012 Har lest litt på nettet. Ser at det anbefales solvipect. Også grapefruktjucie skal visst gjøre susen!
Hormonella90 Skrevet 23. juni 2012 #15 Skrevet 23. juni 2012 Hvor lang tid og ofte skal man ta det hvis man prøver å bli gravid da? :-) Prøver ikke enda, men når den tid kommer. Forhåpentligvis snart. Tihi...
silje1989 Skrevet 23. juni 2012 #16 Skrevet 23. juni 2012 Hvor lang tid og ofte skal man ta det hvis man prøver å bli gravid da? :-) Prøver ikke enda, men når den tid kommer. Forhåpentligvis snart. Tihi... Har lest 7-10 dager før eggløsningen, 1 ss hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå