Gå til innhold

Hvilken side skal splitten sitte på??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har på meg en fire-fem kilos kjole laget av glass perler, den er vintage og har ingen merkelapp. Nå irriterer jeg meg manisk av å ikke vite om jeg ha den på riktig vei! Splitten er på høyre side nå, kjolen er lik på begge sider, men sitter tettere mot halsen foran enn mot nakken bak. Nevnte jeg at den er et helvete å få av og på? Uansett, her spør jeg mitt orakel på din baby; hvilke side skal splitten på kjolen være på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

http://www.kk.no/862759/hoy-kjolesplitt-paa-grammy

 

og da er frågan, er bildene speilvendte?

 

Edit, bildene er ikke speilvendte, og det ser ut til at de fleste har split på venstre side.

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet
Jeg har på meg en fire-fem kilos kjole laget av glass perler, den er vintage og har ingen merkelapp. Nå irriterer jeg meg manisk av å ikke vite om jeg ha den på riktig vei! Splitten er på høyre side nå, kjolen er lik på begge sider, men sitter tettere mot halsen foran enn mot nakken bak. Nevnte jeg at den er et helvete å få av og på? Uansett, her spør jeg mitt orakel på din baby; hvilke side skal splitten på kjolen være på??

 

Høyre, mener jeg. Du har vel vesken på venstre?

Gjest sug lut
Skrevet
Jeg har på meg en fire-fem kilos kjole laget av glass perler, den er vintage og har ingen merkelapp. Nå irriterer jeg meg manisk av å ikke vite om jeg ha den på riktig vei! Splitten er på høyre side nå, kjolen er lik på begge sider, men sitter tettere mot halsen foran enn mot nakken bak. Nevnte jeg at den er et helvete å få av og på? Uansett, her spør jeg mitt orakel på din baby; hvilke side skal splitten på kjolen være på??
Høyre, mener jeg. Du har vel vesken på venstre?
Nei, veske holder man vel i høyre? eller har hengende på høyre side?
Gjest Heartbroken
Skrevet

Hehe, er du ikke glad at du spurte? Ingen sak når man får gode svar :P

 

Konklusjonen må være at splitten skal enten være på høgre eller venstre side - det er hvertfall helt sikkert!

 

Om du ikke vil ha den bak da.

 

Eller fremme.......

Skrevet

Hehe, hvorfor ikke slå et slag for fremme :)

 

Du vil i alle fall få oppmerksomhet da! Og slipper problemet med å velge side...

Skrevet

Siden kjolen veier et tonn og det er et kunststykke å komme seg inn og ut av den, beholdt jeg den bare på med splitten til høyre.

 

Etterhvert som jeg endelig fikk kose meg med min kjære kaptein (Morgan) igjen etter vår to ukers pause, glemte jeg hele splitten min uansett.

 

:-)

Gjest Siklerotte
Skrevet

De fleste kjoler produseres slik at splitten går på venstre side, faktisk - så alt annet ser jeg på som produksjonsfeil.

Skrevet

Splitten kan sitte på begge sider, ingen regel for dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...