mrs sparrow Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Jeg har på meg en fire-fem kilos kjole laget av glass perler, den er vintage og har ingen merkelapp. Nå irriterer jeg meg manisk av å ikke vite om jeg ha den på riktig vei! Splitten er på høyre side nå, kjolen er lik på begge sider, men sitter tettere mot halsen foran enn mot nakken bak. Nevnte jeg at den er et helvete å få av og på? Uansett, her spør jeg mitt orakel på din baby; hvilke side skal splitten på kjolen være på??
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 (endret) http://www.kk.no/862759/hoy-kjolesplitt-paa-grammy og da er frågan, er bildene speilvendte? Edit, bildene er ikke speilvendte, og det ser ut til at de fleste har split på venstre side. Endret 23. juni 2012 av Lektor Doppler med tillegg
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 Jeg har på meg en fire-fem kilos kjole laget av glass perler, den er vintage og har ingen merkelapp. Nå irriterer jeg meg manisk av å ikke vite om jeg ha den på riktig vei! Splitten er på høyre side nå, kjolen er lik på begge sider, men sitter tettere mot halsen foran enn mot nakken bak. Nevnte jeg at den er et helvete å få av og på? Uansett, her spør jeg mitt orakel på din baby; hvilke side skal splitten på kjolen være på?? Høyre, mener jeg. Du har vel vesken på venstre?
Gjest sug lut Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 Jeg har på meg en fire-fem kilos kjole laget av glass perler, den er vintage og har ingen merkelapp. Nå irriterer jeg meg manisk av å ikke vite om jeg ha den på riktig vei! Splitten er på høyre side nå, kjolen er lik på begge sider, men sitter tettere mot halsen foran enn mot nakken bak. Nevnte jeg at den er et helvete å få av og på? Uansett, her spør jeg mitt orakel på din baby; hvilke side skal splitten på kjolen være på?? Høyre, mener jeg. Du har vel vesken på venstre? Nei, veske holder man vel i høyre? eller har hengende på høyre side?
Gjest Heartbroken Skrevet 23. juni 2012 #5 Skrevet 23. juni 2012 Hehe, er du ikke glad at du spurte? Ingen sak når man får gode svar Konklusjonen må være at splitten skal enten være på høgre eller venstre side - det er hvertfall helt sikkert! Om du ikke vil ha den bak da. Eller fremme.......
Rosepus™ Skrevet 23. juni 2012 #6 Skrevet 23. juni 2012 Hehe, hvorfor ikke slå et slag for fremme Du vil i alle fall få oppmerksomhet da! Og slipper problemet med å velge side...
mrs sparrow Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2012 Siden kjolen veier et tonn og det er et kunststykke å komme seg inn og ut av den, beholdt jeg den bare på med splitten til høyre. Etterhvert som jeg endelig fikk kose meg med min kjære kaptein (Morgan) igjen etter vår to ukers pause, glemte jeg hele splitten min uansett. :-)
Gjest Siklerotte Skrevet 24. juni 2012 #8 Skrevet 24. juni 2012 De fleste kjoler produseres slik at splitten går på venstre side, faktisk - så alt annet ser jeg på som produksjonsfeil.
***Curious*** Skrevet 24. juni 2012 #9 Skrevet 24. juni 2012 Splitten kan sitte på begge sider, ingen regel for dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå