Gå til innhold

Dillemma, kom med råd jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min far har hatt et opp ned forhold i mange år, da jeg fyllte 30 år fikk jeg ingen presang eller telefon fra han på dagen min, vet han nevnte jeg skulle få noe, men det ble aldri noe av:(

Nå fyller faren min 60 år snart og jeg vet ærlig talt ikke om jeg ønsker og gi han noe, i så fall hva? Min mor foreslo et gavekort på max 500 kroner da jeg er student og har ingen mulighet til noen dyre utskeielser:(

Vet ikke om jeg har lyst og bruke penger på han når han presterte og "glemme" av min bursdag.

Hva synes dere jeg bør gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi han en blomst med et fint kort. Da hever du deg over han, men buker ikke noe særlig penger på han.

Skrevet

Kjøp en ramme og finn et fint dikt til han. Da viser du at du bryr deg og har mulighet til å si noe fint til han uten å bruke for mye penger. Er tanken som teller. Han tenkte ikke på deg men du trenger ikke være som han...

Skrevet

Har drevet og malt akvareller, kanskje jeg kan gi han et slikt bilde eller er det for dårlig presang??

Skrevet
Har drevet og malt akvareller, kanskje jeg kan gi han et slikt bilde eller er det for dårlig presang??

Det er en super presang fra en datter til en far. Jeg tipper han vil elske det. :-)

Skrevet

Syns hjemmelagede ofte er de beste presangene jeg :) Høres koselig ut :)

Skrevet

Jeg syns et bilde er mye mer passende enn penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...