Lupinen Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Er det noen som har prøvd tablettene 30 days som supplement under slankekur og som vil dele sine erfaringer? Jeg kjøpte en boks i dag og hadde tenkt å bruke den i tillegg tl et Grete Roede kosthold og trening. Da jeg kommer hjem og leser paknings-vedlegget står det at man ikke er garantert noe resultat hvis man ikke bruker et tilleggsprodukt. I tillegg skal man ikke spise hvete, rå salat, rødt kjøtt, samt holde seg unna en del frukt ved bruk av tbl. Synes de burde opplyst om dette i butikken da jeg spurte om produktet. Hva spiste dere under kuren og gikk dere ned i vekt?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Virker overhodet ikke!! Iallefall ikke på meg, selv om jeg også trente osv. Bare tull og skulle vært forbudt etter mn mening...
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 Har aldri hørt om at det har funket på noen. Det du skal ta sammen med dem er oxy tarm, som setter fart på avføringen, slik at du kanskje går ned et par kilo av det fordi kroppen kvitter seg med gammel avføring. Og kanskje du går ned et par kilo av å kutte karbohydrater en mnd som det står i pakningsvedlegget. Men at tablettene funker? Neppe! 400,- skylt ned i dass!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 Jeg fulgte ikke det som sto på pakningen, jeg trenteog spiste sunt, men gikk da ned 2 bukse str likevel, motsetning til litemål endringer ved bare sun mat og trim. Så jeg vil påstå den i det minste ga et lite ekstra puff her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå