Gå til innhold

Hvor SENT har dere testet positiv?


Mammadrømmen

Anbefalte innlegg

Som sikkert mange andre førstegangsprøvere har jeg mange rare spm :P

 

Hadde første forsøk på stork nå i juni og er idag på dag 13. Tok test på morningen idag som ble negativ. Har IKM imorgen, men har ingen tegn til mens. Vanligvis kjenner jeg det i 5-6 dager før den kommer. Hadde menssmerter dag 2-4 etter inseminering. Ellers merket jeg ingenting før dag 10, stikkinger og "press" i livmora. Kan det være at egget festet seg sent og at testene ikke slår ut enda, eller kan mensen komme uten de vanlige tegnene jeg er vant til? :P

 

Hvor sent har dere testet positivt? :)

Endret av solskinn86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 8 dager siden jeg skulle hatt mensen, testet negativ i går! Gidder ikke ta ny test før til uka n gang, så får se va den sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, brukte en cb.. Fant en idag i skuffa på badet, testetnegativ igjen.. Men kvalm, trøtt og sliten... Hmm blir vell en tur til legen om jeg tester negativ igjen til uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikos Syltetøy

Jeg testet posetivt noen dager etter ikm. Testet også 5 dager før. Testet da negativt. Men det var meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje_82: Kjedelig å høre at du har negativt resultet enda. Er kanskje ikke så dumt å ta en tur til legen, om det fortsatt ikke har skjedd noe :)

 

86_mtg: Godt å høre at det er andre som har fått positivt etter ikm :) Testet du mange dager over forresten?

 

Jeg er på dag 15 idag. Fortsatt negativt, men jeg håper fortsatt :) Neste test blir onsdag. Krysser alt jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke skjedd noe her, men når æ tenke tilbake så testa æ posetivt ganske sent me sønnen min.. Var da 8-9 uker på vei.. Men har bestilt meg time hos legen, så får se va han finner ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa du ikke positivt før du var 8-9 uker på vei sist? Det var jo utrolig sent. Håper ikke jeg må vente så lenge :P

 

Håper legen din finner ut noe da. Så du slipper å vente lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet positivt 1 uke etter IKM. Testet negativt på IKM dagen. Så det er fremdeles håp! :D Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er godt Å høre! :D Jeg er 5 dager etter ikm idag, og ble litt bekymret nÅr testen var negativ idag tidlig. Men da hjelper det Å høre om andre som har gÅtt over tiden og fikk positiv :D

 

Takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig :( Men sp lenge tr ikke er kommet, kan det vel fortsatt hende at du får positivt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til gyn i morgen, var plaget i vinter med betennelse på eggstokken.. Men fikk jo mens da, tok el test 28 og den 30 da jeg skulle hatt eggløsning.. Men den var også negativ, så vet ikke va det kan være!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje_82: Så kjedelig å høre :( Håper disse tegnene dine er positivt da! Gyn ser fort om det er noe galt, eller om det er en liten en inni der :) Så håper du får noe svar der iallefall. Kjedelig å gå sånn å vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok Hcg blodprøve på mandag, fikk svar idag, som var negativ :( :( :( Flere som har testet negativ på den og allikevel vært gravid? Jeg er snart to uker på overtid.. Hmm..

Endret av solskinn86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

Doc Morris testene er mer sensitive enn de andre har jeg skjønt; er vel vitus apotekene som selger de.

 

Jeg er 3 uker på overtid, men sliter med både positive og negative tester :) Legen imorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doc Morris har jeg ikke prøvd. Men lest at KenWa og New Generation er de mest sensitive.

 

Vi er like mye på overtid vi da Helle_Høygir :) Får du både positive og negative tester?

 

Var visst ikke hcg prøve legen hadde tatt, bare vanlig graviditetstest. Så skal ta ny prøve på tirsdag, som måler hcg. Spennende! Da er det 4 uker dpo. Så burde vel vise noe da, hvis jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

De to 2; kenwa og new generation har jeg ikke hørt om - doc m trenger 10 et eller annet :)

 

Jeg har nå uavgjort; 2 positive og 2 neg - det startet med en positiv cb digital med ukeindikator; testet på dag 28 og da stod det "gravid 1-2". Så skulle jeg ta bilde av den (fint minne) og tok en tilsvarende onsdagen etter (dag 31) og da var det negativt.

Så en vanlig strek test med sterkere og sterkere strek og en ny strektest som var snøhvit!

 

Jeg føler meg jo bra dum som tester på nytt, men etter den første så tør jeg ikke stole på de.

 

Er nå på dag 47 nå og merker det er "noe" med kroppen, men hva aner jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...